ZJ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengd of niet?

Beste Vodafone,

Een tijdje geleden is mijn abonnement afgelopen. Ik was van plan om deze stop te zetten en had dit dan ook aangevraagd, ik was echter een paar dagen later gebeld door een werknemer van Vodafone die met een aanbod kwam van een zogeheten "0 euro contract" of iets dergelijks. Dit houdt in dat ik mijn nummer behoud en nog klant van Vodafone ben maar geen maandelijkse kosten heb. We zijn telefonish akkoord gegaan, maar ik vroeg mij nu af of ik momenteel wel of geen klant ben bij Vodafone. Wanneer ik kijk naar MyVodafone zie ik dat ik momenteel niks afgesloten heb. Ik wilde graag mijn nummer behouden voor het geval dat ik terug kom (zit momenteel een tijd in het buitenland). Graag reactie.

Groeten,
ZJ
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @ZJ

Deze vraag kun je het beste bij onze klantenservice neerleggen omdat ik via het forum geen toegang heb tot jouw gegevens. Mijn collega's kunnen dan voor je nakijken of je abonnement wel nog gewoon actief is.
ZJ
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Maartje,

Bedankt voor je reply. Ik kan helaas geen email vinden van de klantenservice, alleen het telefoonnummer. Enig idee waar ik hun kan bereiken via de email?

Groet,
ZJ
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Het is helaas niet meer mogelijk om een mail te sturen naar onze klantenservice dus je zult inderdaad even moeten bellen. Dit kan gratis naar: 0800 020 00 43 of 0800 0560. Je kunt natuurlijk ook even contact opnemen via de chat. 😄

Alvast fijne feestdagen gewenst!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic