JHW

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengd niet actief

Goedemorgen,

24-03-2015 heb ik mijn abonnement verlengd. Precies op hetzelfde moment dat van mijn vriendin ook....Nu 3 weken later is mijn abonnement nog steeds niet actief terwijl die van mijn vriendin direct actief was. Heb inmiddels 4x gebeld met Vodafone en die vertellen dat er een nieuw intern systeem is ingevoerd wat mogelijk de problemen veroorzaak.

Is er nou werkelijk niemand bij Vodafone die mijn probleem kan oplossen.

Ik verwacht deze week een passende oplossing. Zo niet zeg ik mijn abonnement per direct op met de reden van het niet na komen mijn contract.

Graag uw reactie,
Met vriendelijke groet, Jan Hidde Wester
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey JHW,

Vervelend om te lezen dat de verlenging niet wilt lukken door het nieuwe systeem.
Helaas kunnen wij forumleden vanuit hier niks betekenen voor je ivm privacy gevoelige gegevens en omdat wij niet in de systemen van Vodafone kunnen.
Tevens is het forum bedoelt voor tips and tricks voor en door forumleden. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice hiervoor.
Ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic