Hans Pothoven

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement verlengd met verkeerde bestelling iphone 11 pro max

Goedemorgen, Ik heb op 6 mei mijn abonnement verlengd met daarbij een nieuw mobiel. Nu heb ik de verkeerde besteld en heb op 8 mei de nieuwe telefoon aangetekend retour gestuurd. NU wil ik graag op dit abonnement weer een andere telefoon bestellen.

 

Wat nu?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Weet je zeker dat je telefoonnummer klopt, @Hans Pothoven . Ik vind hier niets op in mijn systeem.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Hans Pothoven . Welkom hier! 

Ah, goed dat je even aan de bel trekt. We moeten eerst even kijken of je vorige bestelling al goed geannuleerd is, voor je een nieuwe bestelling kunt doen. 

Nu kan ik op dit moment vrij weinig (niets) inzien, omdat ik geen gegevens van je heb. Zou je je profiel volledig willen invullen? Dan duik ik er hier voor je in ^^. 

Hans Pothoven
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Lycke,

Ik heb eea aangepast

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Weet je zeker dat je telefoonnummer klopt, @Hans Pothoven . Ik vind hier niets op in mijn systeem.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic