jewelledjess

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengd met toestel

Hallo,

Omdat ik bericht kreeg dat ik kon verlengen omdat mijn contract binnen 4 maanden afloopt, heb ik een nieuw abonnement afgesloten met een nieuw toestel. Nu kan ik mij uit het verleden herinneren dat dit dan ook vrijwel meteen ingaat (afhankelijk van de levertijd van het toestel), maar als startdatum op mijn nieuwe contract staat nu de afloopdatum van mijn vorige contract (over 4 maanden dus).

Is dit omdat de procedure veranderd is? Of gaat hier iets mis?

Groetjes,
Jessy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hi jewelledjess

Welkom op het forum!
Het abonnement gaat tegenwoordig in per einddatum van het oude abonnement. Dit heeft te maken met se nieuwe wetgeving omtrent BKR, inkomstenlasten toets etc. Hierdoor dient eerst het oude abonnement voorbij te zijn voordat het nieuwe mag in gaan.
Als het toestel op voorraad is, wordt deze natuurlijk wel meteen naar je toe gestuurd.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hi jewelledjess

Welkom op het forum!
Het abonnement gaat tegenwoordig in per einddatum van het oude abonnement. Dit heeft te maken met se nieuwe wetgeving omtrent BKR, inkomstenlasten toets etc. Hierdoor dient eerst het oude abonnement voorbij te zijn voordat het nieuwe mag in gaan.
Als het toestel op voorraad is, wordt deze natuurlijk wel meteen naar je toe gestuurd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic