Hallo,
ruim 2.5 week geleden heb ik mijn abonnement verlengd, met een nieuwe iPhone 6 (64Gb, silver). Dezelfde dag nog een bevestiging gekregen in de mail, en een ordernummer. Plus de mededeling dat de telefoon op voorraad was, en typisch binnen 2 dagen geleverd zou worden. En dat ik van het vervolg per email op de hoogte gehouden zou worden....
Inmiddels zijn we dus 2.5 week verder. Geen telefoon ontvangen. Geen email ontvangen. En erger nog, de status check op de website geeft een foutmelding! "
"Er is iets mis gegaan:Id Ongeldige Bestel Geen resultaten gevonden"
En dat is toch wel erg vreemd, als je wel een bevestigings email met ordernummer gehad hebt...
Daarnaast al 2x een half uur in de wacht gehangen met de helpdesk, en beide keren werd de verbinding verbroken voordat ik ook maar iemand gesproken had. En last but not least, al 1.5 week lang is de chat op de website ofwel stuk, ofwel zo druk dat niemand mij te woord kan staan.
Ik snap dat er grote problemen zijn met bestellingen (uitleveren); maar kunnen jullie misschien wel vertellen :
- vertellen wat het probleem is.
- hoe lang de uitlevering van toestellen op het moment duurt?
Ook als ik nog een week moet wachten, zou het heel fijn zijn als iemand dat gewoon verteld!