BartS12

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengd met toestel maar niks ontvangen

Hallo,

ruim 2.5 week geleden heb ik mijn abonnement verlengd, met een nieuwe iPhone 6 (64Gb, silver). Dezelfde dag nog een bevestiging gekregen in de mail, en een ordernummer. Plus de mededeling dat de telefoon op voorraad was, en typisch binnen 2 dagen geleverd zou worden. En dat ik van het vervolg per email op de hoogte gehouden zou worden....

Inmiddels zijn we dus 2.5 week verder. Geen telefoon ontvangen. Geen email ontvangen. En erger nog, de status check op de website geeft een foutmelding! "
"Er is iets mis gegaan:Id Ongeldige Bestel Geen resultaten gevonden"

En dat is toch wel erg vreemd, als je wel een bevestigings email met ordernummer gehad hebt...

Daarnaast al 2x een half uur in de wacht gehangen met de helpdesk, en beide keren werd de verbinding verbroken voordat ik ook maar iemand gesproken had. En last but not least, al 1.5 week lang is de chat op de website ofwel stuk, ofwel zo druk dat niemand mij te woord kan staan.

Ik snap dat er grote problemen zijn met bestellingen (uitleveren); maar kunnen jullie misschien wel vertellen :
- vertellen wat het probleem is.
- hoe lang de uitlevering van toestellen op het moment duurt?

Ook als ik nog een week moet wachten, zou het heel fijn zijn als iemand dat gewoon verteld!

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@BartS12,

Het kan inderdaad zijn dat er een vertraging is met de levering van verschillende toestellen. Echter kunnen wij (forumgebruikers) niet in de systemen van Vodafone.
Hoe heb je de telefoon besteld? Telefonisch: bel dan status order 0800-0560
Heb je online besteld dan kun je bellen met status order online 0800-0200043
Tevens kun je via https://business.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp de status volgen als je hem online hebt besteld. Laat me even weten of het gelukt is.
Helaas kan ik je verder hier niet mee helpen omdat het forum is bedoeld voor tips and tricks voor en door vodafone klanten

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@BartS12

Andere forumgebruikers kunnen niet zien wat nou de reden is dat je jouw toestel nog niet hebt ontvangen. Daarom zet ik een slotje op dit topic. Volgende keer svp even de huisregels lezen. Daar staat in wat er wel en niet is toegestaan op het forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic