Jolanda611

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengd, maar nog geen bericht over telefoon ontvangen

Heb op 16 juli mijn abonnement verlengd (na telefonische aanbieding van Vodafone) met een gratis telefoon (Sony Experia M).
Nu een maand verder ZELF met Vodafone gebeld, want nog steeds geen telefoon ontvangen.
Nu blijkt dat deze telefoon niet leverbaar is en wordt mij geadviseerd de bestelling te annuleren.

Dit is wel erg onprofessioneel. Ten eerste belachelijk dat ik er zelf over moet bellen en GEEN bericht krijg van Vodafone.
Ik wil dan een alternatief aangeboden krijgen. Een andere telefoon (waarvoor ik niet hoef bij te betalen). Vodafone doet een aanbieding die niet waargemaakt kan worden.
De dame die mij vertelde de bestelling te annuleren kon verder niets voor mij doen, dus daar kwam ik niet verder mee.
Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?
Hoop via deze weg positief bericht te krijgen.
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Jolanda611,

Welkom op het Vodafone Forum!

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is wanneer je zo lang moet wachten. Het Forum is bedoeld voor en door gebruikers. Via het Forum is het niet mogelijk om je gegevens na te kijken, kijk voor meer informatie hierover in dit topic. Daar staat ook vermeld hoe je alsnog op een andere manier contact op kunt nemen.

Je kunt uiteraard wel vragen naar ervaringen van andere gebruikers of hierop zoeken. het is echter niet mogelijk om je klacht via deze weg op te pakken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic