Jeanpeeters

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengd maar nieuwe sim niet geactiveerd

Hallo,
Ik heb gister mijn vodafone abonement verlengd (Every year new phone)
Hier kreeg ik een nieuwe simkaart bij, deze medewerker in de winkel zij dat deze het binnen een half uur zou doen.
Deze doet het nog niet, dus heb vanmiddag naar de klantenservice gebeld met iemand anders telefoon, mijn simkaart nr door moeten geven en de medewerker aan de telefoon zij dat het toen zo opgelost zou worden.
Nu is het nog altijd niet gedaan, kan momenteel niet bellen naar de klantenservice en zou toch graag mijn simkaart geactiveerd willen hebben...

Als ik het via de site probeer staat er geen simkaarten beschikbaar.

Wie gaat me helpen ? Kan me telefoon niet missen

Mvg. Jean
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Ai, dat is inderdaad vervelend dat je hierdoor de telefoon niet kan gebruiken. Ik raad je aan om het of via de chat te proberen of bellen met een ander toestel naar 0800-0094
Vanuit hier kan ik helaas niet in de systemeivm privacy gevoelige gegevens.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic