Niet van toepassing

Abonnement verlengd maar na veel proberen, uren wachtrij voor support nog niet gelukt

Hallo,

 

Hieronder mijn problemen. 

 

- Zaterdag 16 Januari sim only abonnement verlengd (essential naar 1 jaar unlimited + toestel s20 + nieuwe simkaart)
- Zou meteen de 16e ingaan, maar tot nog toe, de 21e, niet gebeurd
- Dinsdag 19 Januari toestel + simkaart ontvangen
- Nieuwe simkaart stond niet op vodafone.nl/simkaart, kon dus niet activeren
- Ook onder 'Producten' stond nog steeds mijn oude (en dus helaas nog huidige) abonnement
- Proberen te activeren via 0800-1258 -> robot zei dat t gelukt was, maar was niet waar, ook niet na enkele uren
- Gebeld met support, werknemer vertelde me (na half uur in wachtrij) dat mijn order was misgegaan, en hij ging handmatig verlengen en de nieuwe simkaart koppelen. Zou moeten werken na ophangen, en nieuwe toestel uit/aan zetten -> niet gelukt
- Weer gebeld met support, na half uur wachtrij werknemer die vertelde dat ik bij verkeerde was uitgekomen, en me doorgeschakeld naar producten en diensten
- Na half uur wachtrij een werknemer die zei dat mijn nieuwe abonnement en simkaart de volgende dag, dus de 21e, actief zouden zijn -> niet gelukt
- Help aub, het is de 21e en ik wil graag mijn nieuwe telefoon + nieuwe simkaart + nieuwe abonnement/bundel kunnen gaan gebruiken. Wil niet weer uren in wachtrij zonder resultaat, dus probeer het even zo

 

Groet,

G.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Almere67 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Knap balen als de verlenging van je abonnement niet van een leien dakje gaat. Toevallig zie ik dat je op dit moment net contact hebt (of hebt gehad) met één van mijn collega's hierover.  Ik ga er dan ook vanuit dat zij dit netjes met je oplossen. Houd ons vooral op de hoogte en trek aan de bel als wij je nog ergens bij kunnen helpen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Almere67 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Knap balen als de verlenging van je abonnement niet van een leien dakje gaat. Toevallig zie ik dat je op dit moment net contact hebt (of hebt gehad) met één van mijn collega's hierover.  Ik ga er dan ook vanuit dat zij dit netjes met je oplossen. Houd ons vooral op de hoogte en trek aan de bel als wij je nog ergens bij kunnen helpen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic