Casmanders

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengd maar geen toestel

"beste" Vodafone,

Wat een heerlijk wisselvallige antwoorden krijg ik van jullie, de een zegt dat hij binnen nu en een paar dagen komt, de ander zegt dat die een case ervan zal maken en dat het dan goedkomt, weer een ander stuurt mijn klacht door naar de teamleider. bereiken we er iets mee? nou nee.

Nu het laatste nieuws dat ik nog weken op mijn toestel kan wachten omdat de simkaarten niet op voorraad zijn. Wel fijn dat ik daar ook 0 bericht van krijg dat het WEER langer gaat duren, nee een mailtje is teveel gevraagd. jullie gaan er maar vanuit dat ik het leuk vind om nu voor de 6e keer meer dan een half uur in de wacht te staan om vervolgens dat te horen. ook fijn dat ik na dat gesprek word doorgestuurd naar een andere afdeling, daar vervolgens 26 minuten in de wacht sta. Om vervolgens te horen dat ik op de verkeerde afdeling ben voor mijn vraag en ze me niet kunnen helpen.

Ik snap dat iets niet op voorraad is, en vind het dus prima om te wachten op mijn toestel. Maar kom dan niet aan dat ik het binnen 10 werkdagen kan verwachten als dit niet het geval is. daar komt bij dat mijn oude toestel kapot is wat mijn werk serieus belemmert, dus dat er enige haast bij zit dat ik een nieuw toestel heb. Als jullie hadden gezegd, dat dit enkele weken kon duren had ik op z'n minst een toestel kunnen regelen, om die tijd mee door te komen. in plaats daarvan hoor ik 6x dat het nog een paar dagen duurt voor mijn toestel er is.

Wat ik nu dus eigenlijk verwacht is een oplossing. Bijvoorbeeld een regeling dat mijn toestel wel spoedig arriveert, een vervangend toestel (een service die bij mijn nieuwe abonnement zit) of een leuke aanbieding in de vorm van een lager abonnement.

Na enkele weken geduldig te zijn was vandaag toch echt de druppel dus dacht ik laat ik het forum eens proberen. Na wat mij geflikt is de afgelopen weken vind ik dat ik in ieder geval beschaafd ben gebleven. Hopelijk zijn jullie online medewerkers beter in hun werk, en komen we tot een oplossing.

Ik hoor graag spoedig iets (nuttigs).
Cas

P.S in de tussentijd voor de verificatie nogmaals gebeld waar mij weer een ander antwoord werd gegeven en dat ik hem binnen 5-10 werkdagen kon verwachten. Lekker constant vodafone!
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Casmanders,

Keetje wat een gedoe. Het kan inderdaad zijn dat er een vertraging is met de levering van verschillende toestellen. Echter kunnen wij (forumgebruikers) niet in de systemen van Vodafone.
Hoe heb je de telefoon besteld? Telefonisch: bel dan status order 0800-0560
Heb je online besteld dan kun je bellen met status order online 0800-0200043
Tevens kun je via https://business.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp de status volgen als je hem online hebt besteld. Laat me even weten of het gelukt is.
Helaas kan ik je verder hier niet mee helpen omdat het forum is bedoeld voor tips and tricks voor en door vodafone klanten
Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic