jannekespijkers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengd, maar geen bevestiging

Beste Vodafone,

Gisteren heb ik mijn abonnement verlengd via www.vodafone.nl. Ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen, daarnaast kan ik, als ik inlog op de website, opnieuw mijn abonnement verlengen. Het nieuwe abonnement staat er dus nog niet tussen. Betekent dit dat het abonnement niet verlengd is? Als dat zo is dan ga ik vanmiddag namelijk naar een fysieke winkel van Vodafone.

Ik hoor het graag,

Met vriendelijke groet,

Janneke Spijkers
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey jannekespijkers,

Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice hierover via 0800-0200043
Zij kunnen zien of de bestelling door is gekomen en een bevestiging hiervan sturen.
Wij forumleden kunnen niet in de systemen van Vodafone ivm privacy gevoelige gegevens.

Groetjes stevied86

Bekijk in context

1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey jannekespijkers,

Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice hierover via 0800-0200043
Zij kunnen zien of de bestelling door is gekomen en een bevestiging hiervan sturen.
Wij forumleden kunnen niet in de systemen van Vodafone ivm privacy gevoelige gegevens.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic