MichelleS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengd maar bevestiging naar verkeerd mailadres

Goedemiddag,

Zojuist mijn abonnement verlengd via jullie site. Blijkt dat er bij de verlenging een oud en verkeerd emailadres stond vermeld terwijl binnen My Vodafone wel mijn correcte emailadres vermeld staat.
Nu heb ik dus nog geen orderbevestiging per mail ontvangen, wat ik wel graag wil.

Hoe kan dit worden opgelost? Ik heb al geprobeerd te bellen, maar de gemiddelde wachttijd bedroeg 20 minuten en dat is teveel van het goede.

Hoor graag.
Vriendelijke groet, Michelle

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @MichelleS,

Dat is uiteraard niet handig! Via het Forum kan dit niet worden verholpen. Het Forum is bedoeld om informatie met andere bezoekers over diensten, producten of toestellen te delen.

Ik raad je aan om een van de andere contact opties te gebruiken. Kijk voor het volledige overzicht op deze website. Dit topic zal worden gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic