TCL

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengd, kan nieuwe simkaart niet activeren

Ik heb mijn abbonoment via een derde partij verlengd en kreeg daarbij een nieuwe telefoon en een nieuwe simkaart erbij.
Nu had ik gehoord dat je de nieuwe simkaart moet activeren maar dat lukte niet via de site en als ik de klantenservice wil bereiken wordt ik elke keer weer doorverwezen naar de site en wordt de verbinding verbroken.
Ik probeerde ook via de chat contact te leggen maar die zijn te druk.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Soms zijn de chat inderdaad best druk er wordt hard gewerkt om de chat voor iedereen beschikbaar te stellen maar vol is toch echt vol, helaas! Wel vervelend dat je de simkaart niet kunt activeren. Krijg je en bepaalde foutmelding op je scherm als het activeren mislukt? Je zou ook eens even kunnen kijken (mocht je Facebook of Twitter hebben) de webcare crew daar aan te spreken! Ze zijn er 24/7, de klantenservice heeft zijn eigen tijden.

Via het forum kunnen we je simkaart niet activeren ivm privégegevens.
Hopelijk is het probleem snel verholpen!
Anonymous
Niet van toepassing
Welk nummer bel je voor te activeren?
Zorg er trouwens wel voor dat je een klantnummer bij de hand hebt. Normaliter zou je er iemand aan moeten krijgen via 1201
TCL
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reacties, 1201 bellen lukt niet want ik wordt steeds doorverwezen naar de site waarna het niet lukt.
Ik ga het maandag of dinsdag gewoon bij een winkel proberen als ik tijd heb!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Je zou inderdaad eens kunnen kijken of het morgen wel lukt in de winkel! Hopelijk is je simkaart snel geactiveerd
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
TCL , is het inmiddels wel gelukt?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic