1 Januari heb ik mijn abonnement online verlengd en een iphone 5 besteld. De website geeft aan dat ik een orderbevestiging zal ontvangen binnen 24 uur. Na 24 uur heb ik nog niets ontvangen. De website geeft aan dat ik support kan emailen en binnen 2 dagen een reactie zal ontvangen. Na 3 DAGEN krijg ik pas een reactie : de iphone zal deze week geleverd worden. Voor de zekerheid besluit ik de volgende dag toch nog maar te bellen. De website geeft aan dat de gemiddelde wachttijd 7 sec is, na 5 minuten krijg ik iemand aan de telefoon ; de order staat nog open en er is geen enkele indicatie wanneer ik mijn toestel kan verwachten!!!!
Als Vodafone geen iphones op voorraad heeft, waarom geven ze dat dan niet aan op de site zoals tijdens de lancering? Via Apple had ik het toestel al lang in huis kunnen hebben. Even geduld hebben vind ik niet erg, maar foutieve informatie en gebrek aan communicatie wel. Hoop nu op een duidelijke reactie, anders maar contract opzeggen.