Liekro

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengd bij ritel

Goedeavond,
Vandaag (zaterdag 1 november) heb ik bij Ritel spijkenisse mijn abonnement verlengd voor twee jaar. Het gaat om een HTC one mini met 300 belminuten , 1GB internet en onbeperkt sms voor 42,00 euro per maand. Ze zeiden tegen mij dat als ik de HTC M8 zou nemen dit 54,00 zou gaan kosten. Dus heb gekozen voor de mini. Ik log net in op deze site om te kijken of de verlenging goed is verlopen, en wat zie ik tot mijn grote verbazing de volgende aanbiedingen. HTC one mini 2 300 belminuten 1GB internet en onbeperkt sms voor 34 euro???. En de HTC M8 met hetzelfde pakket voor 44 euro. Ik voel me flink genaaid met het abbonement wat ik vandaag heb verlengd bij Ritel in spijkenisse. Kunnen jullie nog iets voor mij doen????. Mijn abbonement is tien euro duurder als de mini 2. En ik heb nu de mini 1. Ik hoor graag van jullie.
Alvast Bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Liekro
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je bericht maar ben vandaag bij ritel langs geweest en zij hebben dit kunnen oplossen met vodafone. Ritel wist hier namelijk ook niets vanaf en stond er ook versteld van. In het vervolg loop ik direct naar een vodafone winkel om de recente aanbiedingen te bekijken. Ik heb namelijk nog nooit problemen gehad met een abonnement afsluiten met een mooie aanbieding. Maar het is toch gelukt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Liekro ,

Wij kunnen je helaas via het forum niets aanbieden, sorry :(. Je kunt het beste eens met de klantenservice erover praten wat zij voor je kunnen betekenen via het forum is er geen mogelijkheid om abonnementen gegevens bij te halen bijv of andere zaken.

www.vodafone.nl/support/contact/
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo,

Ik denk dat de Klantenservice van Vodafone in deze kwestie ook niets kan betekenen. Besteld is nou eenmaal besteld. En bij contracten via een winkel geldt geen zichttermijn. Geen bedenktijd. En geen afkoelingsperiode.
Topic starter zit gewoon twee jaar vast aan zijn abonnements-overeenkomst met Vodafone. In de toekomst gewoon beter vooronderzoek doen, alvorens je een contract tekent. Dat geldt voor alle contracten. Het gaat om een hoop geld. Daar mag je best wel een paar weken voor uittrekken om vooronderzoek te verrichten. En de beste deal te selecteren !!!

Succes!

Netwerker
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bedankt @Netwerker voor het corrigeren van me bericht ;)!
Liekro
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je bericht maar ben vandaag bij ritel langs geweest en zij hebben dit kunnen oplossen met vodafone. Ritel wist hier namelijk ook niets vanaf en stond er ook versteld van. In het vervolg loop ik direct naar een vodafone winkel om de recente aanbiedingen te bekijken. Ik heb namelijk nog nooit problemen gehad met een abonnement afsluiten met een mooie aanbieding. Maar het is toch gelukt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Fijn dat het is opgelost Liekro! Bedankt voor de update.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic