Beste Vodafone,
Ik wilde graag mijn abonnement 1 stap verlagen. Hier heb ik in juni email contact met jullie over gehad. Het abonnement zou verlaagd worden, alleen is dit tot nog toe niet gebeurd, het tarief van mijn oude abonnement wordt nog steeds afgeschreven.
Mijn telefoonnummer is: 06XXXXXXXX
Hieronder de email van jullie, waar ik indertijd op heb gereageerd:
16-06-2012 Ons antwoordGeachte heer Van der Kolk,Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat u uw abonnement wilt verlagen.Overstappen naar een abonnement met een lager tegoed kan 6 maanden na aansluiting of na afloop van eventuele kortingen. U kunt dan overstappen naar het tegoed dat één stap lager ligt dan het starttegoed van uw huidige abonnement. U heeft nu een Bel+Sms+Web(-2) 275 voor € 39,50 en u kunt uw tegoed verlagen naar een Bel+Sms+Web(-2) 200 voor € 34,50 .Houd er rekening mee dat uw eventueel opgespaarde tegoed verloren gaat op het moment dat uw abonnement wijzigt. Verbruik daarom voor deze datum zoveel mogelijk van uw tegoed. Wilt u uw tegoed verlagen? Reageer op deze mail, vermeld de datum waarop u de wijziging wil laten ingaan. U ontvangt een bevestigingsbrief zodra uw verzoek is verwerkt.Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail. Met vriendelijke groet,
Jan van der Kolk
EDIT: Beste Jan, ik adviseer je NOOIT persoonlijke gegevens op het forum te plaatsen! Iedereen kan deze lezen, en daarom heb ik ook uit privacy redenen je mobiele telefoonnummer verwijderd uit dit bericht. Gr. Stevie