Hi JCS120,
Ik heb even voor je nagekeken op welk abonnement je dan zou uitkomen, die onderstaand:
Bel+Sms+Web-2 Regelmatig € 37,50€ 37,50 per maand140 minutenOnbeperkt smsen200 MB internet
Hier zit qua prijs een verschil van € 5,- in en qua internet 300 MB. Indien je dit met de BloX zou vergelijken zou je hiervoor € 9,- betalen.
Ik begrijp dat je nu tot de conclusie komt dat minder internet voldoende was geweest. Echter, zoals gezegd kon mijn collega dit op voorhand niet weten. Ik denk eerlijk gezegd dat het niet eens zo'n foute keuze is geweest omdat je hiermee voor de langere termijn meer zekerheid hebt over je internet en de kosten. Je weet immers niet wat het internetverbruik in de toekomst zal zijn. Dit kan erg snel veranderen door het gebruik van bepaalde apps zoals Skype, Facebook etc. Dit blijkt ook uit de cases die wij voorbij zien komen.
Indien je wilt kan ik je abonnement veranderen in een Bel+Sms+Web-2 Regelmatig € 37,50 met 200 MB internet. Echter is mijn advies het niet te wijzigen en het bij je huidige abonnement te houden. Ik hoor het graag van je.