Hoi @Oehoe 58
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik denk dat je ook Ziggo bezit?
Als dit het geval is dan moet je heel even geduld hebben. Vodafone en Ziggo gaan hun administratie controleren en als alles klopt, adres hetzelfde is, dan krijg je de dubbele data en die 5,- euro korting. Dit kan 1 tot 2 weken duren en dan komt het echt goed. Het staat niet op je contract omdat Vodafone je dan altijd deze aanbieding moet doen, ook als je eventueel zou stoppen bij Ziggo. Daarom staat het niet op je contract! Meer info over deze actie: https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/ziggo/gratis-extras
Heb je geen Ziggo, maar heb je bij het aanvragen wel aangegeven dat je Ziggo hebt, dan krijg je deze korting en dubbel data niet. Dan is de aanvraag niet goed omdat er verkeerde informatie is gegeven, tijdens het aanmelden. Is dit het geval, neem dan contact op met Vodafone klantenservice om te vragen hoe het met je contract zit en of je, als je dat dan zou willen, weer af kan (Je hebt 14 dagen bedenktijd). Maar dit laatste is alleen ter extra info, je zal zelf wel weten dat je alles goed hebt ingevuld. Bij twijfel, bel klantenservice.