jhonnyb81

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement van RED naar een internet omzetten?

Hoi Vodafone en gebruikers,

Zelf was ik nieuwsgierig geworden of er een mogelijkheid is om mijn RED abonnement om te zetten naar een internet abonnement (data abbo) voor mijn tablet. Dit omdat mijn huidige toestel meerdere malen vervangen/gerepareerd is en ik nu op het punt sta het toestel gewoon weg te gooien omdat het alweer kapot is gegaan, helaas de laatste keer door eigen schuld (voorgaande keren door een fabrieksfout), barst achterop mijn xperia z3!

Mij was gezegd in het verleden (ik heb eerlijk gezegd geen idee meer door welke collega) dat het altijd mogelijk is om het abonnement te wijzigen en om te zetten mits het abonnement een jaar in dezelfde vorm geweest is.

Ik hoop snel van jullie te horen!

Groet, Jhonny
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Als het abonnement gemigreerd moet worden zitten daar bepaalde voorwaarden aan zoals een red abonnement kan alleen omgezet worden naar een andere vorm van het red abonnement.
Is het abonnement bijna afgelopen (verlengen) dan kan dat wel.
jhonnyb81
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oh wauw, dan ben ik gewoon verkeerd ingelicht bij het afsluiten van mijn abonnement bij de Vodafone tevredenheids service? :O... En wat nu?
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je kunt doen is eens overleggen met de afdeling migratie om te zien wat er mogelijk is met het huidige abonnement.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic