PSitters

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement toevoegen aan My Vodafone lukt niet

Na afsluiten abonnement op 10 augustus een mailtje gehad dat bij mijn abonnement ook een MyVodafone account hoort. Da's mooi, die had ik al, maar dat mag de pret niet drukken. Dus de link in de mail gevolgd, netjes geboortdedatum ingevuld, en door naar het volgende keuzemenu. Inmiddels was ik wel al ingelogd bij mijn bestaande MyVodafone account. Dan kreeg ik de optie een nieuwe account aan te maken, of het account te gebruiken waar ik al ingelogd ben. Dus die optie gekozen, Vervolgens de foutmelding:

Oeps… er is iets misgegaan. Controleer alsjeblieft of alle verplichte velden goed zijn ingevuld en probeer het opnieuw.
Er is iets misgegaan. Je abonnement is niet toegevoegd.

Dat een paar keer geprobeerd de afgelopen week, steeds hetzelfde. Hoe nu verder?
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Ik heb in je vorige topic hier al antwoord op gegeven. Het is niet nodig om 2 maal iets te posten. Mijn collega's helpen je graag verder hiermee bij de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic