Patrizia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement time-out, maar er word toch geld van mijn rekening gehaald...

Ik heb op 19 november het onderstaande mailtje naar Vodafone klantenservice gemaild, maar heb nog steeds niks gehoord en er is nu weer 30 euro van mijn rekening gehaald!!!!! In de bijlage had ik mijn time-out formulier toegevoegd. Ik wil graag antwoord op mijn mail en mijn geld terug. Beste meneer/mevrouw, Op 15 augustus 2013 heb ik de onderstaande email naar jullie gestuurd (naar het email adres waar je formulieren naar moest sturen) met in de bijlage het time-out formulier (zie bijlage): Beste Vodafone, Op 7/7/2013 heb ik al een aanvraag gedaan tot een time-out en ben daarna op vakantie gegaan en afgelopen week terug gekomen. Toen lag er een brief in de bus dar ik niet aan de voorwaarden voldeed omdat ik een verkeerde begin en/of eind datum had ingevuld en moest dan binnen 15 werkdagen reageren. Maar, aangezien ik op vakantie was en de brief op 19/7/2013 gestuurd was heb ik daar de kans niet toe gekregen. Ik heb toen ik de brief geopend had wel meteen de Vodafone klantenservice gebeld om uitleg omdat ik niet snapte wat er met mijn aanvraag mis was. Ik heb toen te horen gekregen dat als ik het formulier nogmaals mail, het nog mogelijk is me abonnement vanaf 1 september op time-out te zetten. In de bijlage vind u mijn formulier. Ik hoop gauw van u te horen. Ik ga namelijk zaterdag naar Spanje voor me 5 maanden stage. Vriendelijke groet, Patrizia Winkel Ik heb hierna een standaard email terug gehad waarin gezegd werd dat ik binnen 15 werkdagen iets van jullie zou horen, maar heb nooit meer wat gehoord dus ging ervan uit dat het allemaal geregeld was. De time-out zou 1 september ingaan, toch is er voor de maand september 23 euro van mijn rekening gehaald, voor de maand oktober 33 euro en voor de maand november is er 51 euro (!!!!) van mijn rekening gehaald. Ik snap niet waarvoor ik aan het betalen ben. Ik heb begrepen dat als ik en time-out laat ingaan ik in de time-out periode niet hoef te betalen. Ik wil dus graag uitleg van deze afschrijvingen. Ik hoor erg graag van u. Vriendelijke groet, Patrizia Winkel
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Patrizia,

Vervelend dat je nog geen antwoord hebt gehad. Dit is zeker niet de bedoeling. Omdat je topic te specifiek gericht is op jouw persoonlijke situatie, kun je beter contact opnemen via Facebook of Twitter. Hier kunnen we nakijken wat er gebeurd is, aan de hand van je persoonlijke gegevens.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic