trixm

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement tenaamstelling wijzigen

Beste,

Ik ben sinds vorig jaar november bezig met het overzetten van alle gegevens. Mijn contract staat nog op mijn moeders naam, maar alle andere gegevens staan op mijn naam rek.nr/adres etc.

In november heb ik het formulier ingeleverd, vevolgens was ik wat stukken vergeten in te leveren, waarna ik die per post heb gestuurd. Vervolgens kreeg ik geen reactie meer. Bleek dat ze de hele opdracht zonder pardon hebben geannuleerd. Inmiddels heb ik een aantal weken geleden alle stukken opnieuw aangeleverd. Dit keer met alle gegevens erbij, maar krijg ik geen reactie van Vodafone.

Weet iemand wanneer mijn contract wordt overgezet op mijn naam?

Met vriendelijke groet,
Jaap
4 Reacties 4
trixm
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat ik vergeten ben te vermelden is dat inmiddels mijn contract is beëindigd, maar ik wil wel graag mijn nummer behouden..
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi trixm, als je contact opneemt met onze klantenservice kan de status worden nagekeken. Dit kan telefonisch, via chat (My Vodafone), e-mail, Twitter en Facebook.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi trixm,

Heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice?
Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic