sjorsdew

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement stopzetten via My vodafone!

Hallo,

Omdat ik voor een jaar in India zit en mijn abonement 8 april is afgelopen wil ik het graag online stop zetten.
Ik heb echter overal gekeken en ik kan mijn abbo alleen pauzeren.

Hoe pak ik dit aan? als het goed is kan het eenvoudig via My vodafone....

Abonnement online aangesloten?
Als je je abonnement online hebt aangesloten, kun je ook opzeggen via My Vodafone.

Ik heb uren lopen zoeken... kan het nergens vinden.

thx alvast
Sjors


8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@sjorsdew,

Ik raad je aan om even contact op te nemen met de klantenservice. Zie www.vodafone.nl/support/contact op welke manieren dit kan.

Het zou wel inderdaad in my vodafone moeten kunnen. Kaart dit tijdens het gesprek ook aan. Ik weet wel dat je een maand opzegtermijn hebt.

Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@sjorsdew

Log je in met je 06nummer of met je e-mailadres? In de oude My Vodafone omgeving kon dit namelijk wel, maar in de nieuwe omgeving is deze optie niet mogelijk. Je kunt in dat geval het beste telefonisch contact opnemen, of schriftelijk opzeggen.
SjoerdK

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn abonnement stopgezet, maar vervolgens is er alsnog geld van mijn bankrekening afgeschreven.
Hoe kan dit? En zouden jullie het geld z.s.m. terug willen storten op mijn rekening en ervoor zorgen dat in de periode van pauze er ook geen geld meer wordt afgeschreven. Het is natuurlijk belachelijk dat wanneer je een dergelijke service afsluit je alsnog alles moet controleren!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi SjoerdK,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat geld wordt afgeschreven als je bent gestopt met het oude abonnement. Zou je even contact kunnen opnemen met de klantenservice en dit verder bespreken? Op het forum kunnen we niet meer doen voor je helaas... Hopelijk lukt alles!

Fijne avond.
SjoerdK

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probleem is dat ik in het buitenland ben. En bellen naar Nederland is best prijzig. Contact via chat blijkt niet mogelijk en de social media kanalen reageren niet... Is er een mailadres zodat ik direct in contact kan komen met de juiste persoon? Die ook beslissingen mag nemen zonder weer 5x doorverwezen te worden en uiteindelijk niks wijzer te worden.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey SjoerdK,

Helaas is er geen e-mail adres en dien je hier echter voor te moeten bellen (afdeling facturen) of inderdaad zoals SamsungExpert al aangaf via de chat. Als de chat niet beschikbaar is dan is het daar vrij druk en raad ik je aan om dit op een ander tijdstip te proberen.

Houd er wel rekening mee dat de rekening over de maand mei bijvoorbeeld in juni pas wordt afgeschreven. Dus het kan zijn in jouw geval dat de laatste maand nog betaald moest worden. Echter vanuit hier kunnen we niet in jouw gegevens komen ivm jouw privacy en je gegevens.

Ik wens je in ieder geval een heel fijn verblijf en ik hoop voor je dat het snel duidelijkheid hierover krijgt en opgelost wordt.

Groetjes stevied86
SjoerdK

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok, dat is jammer dat ik niet via mail in contact kan komen. Bellen vanuit het buitenland is te duur en de chat is al een paar dagen offline...
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
SjoerdK , de chat is momenteel tijdelijk beschikbaar tussen maandag t/m zondag van 08.00 tot 20.00. Het is de bedoeling om dit zo snel mogelijk weer 24/7 zoals vanouds beschikbaar te laten zijn. Wanneer de chat bezet is kun je het op een later moment opnieuw proberen. Via Social Media reageren we 24/7. Let wel op dat je je Twitter of Facebook profielen niet hebt afgeschermd. In dat geval zien we je bericht niet en kunnen we dus ook niet reageren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic