klacht1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement stopzetten of verlengen?

Per telefoon word ik niet geholpen en doorverwezen naar www.vodafone.nl/feedback. Na het intypen van het standaard formulier onvang ik de foutmelding BSL-99999. Frustrerend! Daarom hierbij mijn klacht via deze weg. Ik hoop dat ik spoedig een reactie ontvang.

Op 20 april jl werd ik gebeld door uw verkoopafdeling. Er werd me een verlenging van mijn Red Essential contract aangeboden. De deal was goed want de kosten van mijn abonnement gingen omlaag, terwijl ik 1 GB extra data zou krijgen. Ik heb nog gevraagd of er geen verborgen nadelen zouden zijn (gesprek is opgenomen dus na te luisteren). Antwoord was NEE. Omdat er in jullie bevestigingsmail geen details vermeld staan (ondoorzichtig!!!), heb ik op 23 april nog teruggebeld of er idd 1 GB extra data in het pakket zit en of er verder geen nadelen aan de wijziging verbonden zijn. Opnieuw bevestigend antwoord.Op 25 april ontving ik de rekening over april. Ik heb het sterke vermoeden dat mijn belminuten zijn verminderd!! Ik vermoed zelfs met terugwerkende kracht omdat mijn buitenbundel belkosten voor maart extreem hoog zijn. Toen ik de klantenservice vandaag (28 april) belde werd opnieuw bevestigd dat de belminuten NIET zijn aangepast. Ik heb door-doorgevraagd en uiteindelijk de verkoopafdeling aan dat de belminuten toch verlaagd zijn (400 -> 300). Zij konden verder niets voor me betekenen omdat ik niet de houder ben van het abonnement (dat is mijn man). DUS IK MAG WEL KOPEN MAAR GEEN VRAGEN STELLEN?? Graag spoedig contact!!
1 Reactie 1
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @klacht1,

Ik begrijp dat de situatie uiterst vervelend is. Het is een persoonlijke klacht waar ik je via het forum niet verder mee kan helpen. Ik raad je aan om de contractant de klantenservice te laten benaderen. Verwijder je cookies&browsergeschiedenis eens voordat je het feedbackformulier invult. Je kunt ook altijd een andere browser proberen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic