iera

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement stopgezet na overstap

Hallo?

Hoezo is binnen een week nadat ik ben overgestapt mijn abonnement geblokkeerd. Ik ben hier echt super boos over. Waar halen jullie het idee vandaan????

 

Nu kan ik ** niet eens met mijn ouders bellen, die pas te horen hebben gekregen Covid te hebben en nu dus mij ook niet kunnen bereiken.

 

Ik ben echt geschrokken. Zonder bericht of wat dan ook gewoon mijn nummer uit de lucht halen.

 

In deze tijd???? Ik heb nog niet eens een eerste factuur, zo kort geleden ben ik overgestapt. En wat ik met mijn abonnement doe moet ik toch zelf weten???

 

Compleet schandalig en wellicht genoeg reden om meteen weer bij deze aanbieder te vertrekken!!!

**Scheldwoorden verwijderd door moderator - het is een openbaar forum dus houd het netjes en neem de huisregels in acht **

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @iera 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is uiteraard heel vervelend dat je nummer niet meer werkt, zeker nu je hem het hardst nodig hebt. Echter, op de community zijn er geen medewerkers aanwezig om je hierover in te lichten en/of te helpen. 

Het beste wat je zou kunnen doen, als je Facebook hebt, contact opnemen met Vodafone op Facebook of anders proberen te bellen, of een chat te starten via de klantenservice. Vanaf maandag zijn er weer medewerkers online om je eventueel hier te helpen op de community. Als je dat wil, vul dan bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kunnen gelijk met je mee kijken. 

Sterkte met je ouders en ik hoop dat ze het snel voor je kunnen oplossen. 

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Goedemorgen @iera,
Welkom op de Community van Vodafone. Jeetje, ik schrik nogal van je bericht. Als ik het goed begrijp, ben je naar ons overgestapt en heb je sindsdien geen bereik meer. Ik kan me voorstellen dat dit niet handig is, zeker niet in deze situatie. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak! Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's via Facebook of via de chat? Ik hoor graag van je! 
Hoe is het met je ouders? Gaat het al wat beter met hun? Heel veel sterkte! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @iera 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is uiteraard heel vervelend dat je nummer niet meer werkt, zeker nu je hem het hardst nodig hebt. Echter, op de community zijn er geen medewerkers aanwezig om je hierover in te lichten en/of te helpen. 

Het beste wat je zou kunnen doen, als je Facebook hebt, contact opnemen met Vodafone op Facebook of anders proberen te bellen, of een chat te starten via de klantenservice. Vanaf maandag zijn er weer medewerkers online om je eventueel hier te helpen op de community. Als je dat wil, vul dan bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kunnen gelijk met je mee kijken. 

Sterkte met je ouders en ik hoop dat ze het snel voor je kunnen oplossen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Goedemorgen @iera,
Welkom op de Community van Vodafone. Jeetje, ik schrik nogal van je bericht. Als ik het goed begrijp, ben je naar ons overgestapt en heb je sindsdien geen bereik meer. Ik kan me voorstellen dat dit niet handig is, zeker niet in deze situatie. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak! Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's via Facebook of via de chat? Ik hoor graag van je! 
Hoe is het met je ouders? Gaat het al wat beter met hun? Heel veel sterkte! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic