Matheno

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement samsung S5 met gear

Hallo,

Ongeveer 3 maanden geleden heb ik mijn abonnement verlengd en daarbij de Samsung S5 gekozen. Nu stond erbij dat je ook de gear erbij zou krijgen (dat bandje om je pols) , maar deze heb ik nooit ontvangen.
Krijg ik deze nog, of was dit gewoon een aandachtstrekker met kleine letters?

Alvast bedankt,

Gr Marijke
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Matheno ,

Dit moest gebeuren via de Samsung website zelf op, https://www.samsung.com/nl/promotions/#/
Het is niet het geval dat de GearFit er gelijk bij wordt bijgeleverd.

Nu zie ik helaas dat de promotie de 15e van deze maand volledig afgelopen is dat betekent dat meedoen het niet meer zal worden :(. Misschien dat er nog andere promoties waren in de tijd toen jij het toestel kocht.
Matheno
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, serieus?!

Er stond toen een vodafone red abonnement incl. de gear fit voor x bedrag. Die had ik dus gekozen, maar wist niet dat je de gear fit apart op een website moest bestellen dan..
ivar27vl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zie mijn verhaal en word absoluut geen klant bij vodafone

hierbij het volgende mijn telefoonabonnement zou op 1 december 2014 afgelopen zijn, nou heb ik op 1 augustus een nieuwe abonnement bij jullie afgesloten. De galaxy s5 g900-f met abonnement Red-3 E. ik werd geholpen door meneer Ahmed. hij zei bij de dure abonnement Red-3 E bij u telefoon krijgt u een gear-fit erbij. meneer ahmed zei de actie loopt tot 4 augustus achteraf bleek 31 juli, ik wed overgehaald door meneer ahmed en nam een dure abonnement bij de galaxy s5 Red-3 E zodat ik een gear-fit zou krijgen. ik kreeg op 5 augustus keurig mijn telefoon binnen maar geen actiecode voor de gear-fit. contact met samsumg opgenomen en die zeiden je moet bij vodafone zijn, contact opgenomen op 5 augustus met vodafone en die mevrouw zei ik maak er werk van u wordt gebeld of gemaild . 2 dagen later natuurlijk niet gebeld of gemaild door vodafone dus ik belde op 7 augustus weer en die mevrouw zei u moet een formulier bij feedback indienen dus bij deze.
Ik wil graag een gear-fit omdat mij dat is beloofd door meneer Ahmed of eventuele schade vergoeding te waarde van 199 euro omdat ik verkeerd ben ingelicht expres of niet?. is het telefoongesprek opgenomen? dan kunnen jullie het horen van wat er gezegd en beloofd is. ik ben daarbij al heel lang klant bij jullie ook heel tevreden maar wat hier is gebeurd dat kan echt niet door de beugel.

enkele weken na deze boze brief ben ik opgebeld en hadden ze mij beloofd een gear-fit te geven,weken later nam ik weer contact op met vodafone, ze gingen het weer onderzoeken terwijl dat al gebeurd was en een gear-fit was toegewezen aan mij,kreeg ik een mail dat ik er geen recht meer op had. belachelijk
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic