Ram1077

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement red together, wordt van kasje naar de muur gestuurd

Goedendag, wie bij Vodafone lost het volgende voor mij op. Ik ben in twee winkels geweest, heb diverse keren de klantservice gebeld en niemand lost het op. Ik wil een red essential abonnement omzetten naar red together. Na de eerste poging in de winkel bleek later dat ze niets hebben gedaan (winkel in Gorinchem). Vorige week de winkel in Rotterdam lijnbaan gevraagd om dit te regelen. Contract daar getekend en een bevestigingsmail van het contract gehad. Echter blijkt het abonnement niet omgezet te zijn baar red together. Dus bellen naar de klantenservice. Die kunnen het niet oplossen, er is iets fout gegaan in de winkel De winkels zijn telefonisch niet bereikbaar en moet ik dus vanuit Gorinchem naar Rotterdam om de fout van Vodafone op te lossen. Wat een waardeloze service!!! Als dit niet wordt opgelost is het direct klaar met Vodafone.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Ram1077, welkom hier!

Dit verdient zeker geen schoonheidsprijs! Zo te zien heb je het advies van @Energieboy niet in de wind geslagen en ons Red Together Team gebeld. Ik zie dat er gisteren een opdracht is ingeschoten om het mobiele nummer eindigend op 880 om te zetten naar Red Together Extra en deel uit te maken van de bestaande Red Together groep. Als ik het abonnement nu controleer dan maakt dit nummer gebruik van een Red Together Extra abonnement. Op basis hiervan lijkt het dus gelukkig toch opgelost te zijn! 
 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ram1077 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, dat klinkt niet best en heel vervelend dat de mensen je in de winkel's niet hebben kunnen helpen. Begrijpelijk dat je hier moedeloos van begint te worden. Er zijn bij Vodafone speciale Red Together Experts die je volgens mij heel goed moeten kunnen helpen met dit probleem. Deze kan je bereiken door te bellen naar 0800 - 2266789.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Ram1077, welkom hier!

Dit verdient zeker geen schoonheidsprijs! Zo te zien heb je het advies van @Energieboy niet in de wind geslagen en ons Red Together Team gebeld. Ik zie dat er gisteren een opdracht is ingeschoten om het mobiele nummer eindigend op 880 om te zetten naar Red Together Extra en deel uit te maken van de bestaande Red Together groep. Als ik het abonnement nu controleer dan maakt dit nummer gebruik van een Red Together Extra abonnement. Op basis hiervan lijkt het dus gelukkig toch opgelost te zijn! 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic