GerdaKoeree

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement per direct opzeggen

Goedemiddag,

Ik ben de afgelopen 8 dagen onbereikbaar geweest, terwijl ik hoopte dat ik met mijn nieuwe abbonnement juist meer bereikbaar zou worden.

1. Jullie opzeggingsformulier werkt niet, ik ben er de afgelopen 45 minuten mee bezig geweest en meerdere browsers geprobeerd, maar hij blijft zeggen dat er een probleem is terwijl alles keurig is ingevuld. Waar exact het probleem is wordt niet aangegeven.

2. Mijn kleindochter heeft gisteren ruim een uur met jullie gebeld over mijn niet werkende recent bestelde abbonnement, maar niet verder gekomen. Er is een toestelcode nodig, die is uiteindelijk aangevraagd. Maar deze was onjuist waardoor de simkaart in zijn totaal geblokkeerd is.

3. Ik ben al 9 jaar klant bij jullie prepaid en wilde ook per se bij jullie een abbonnement aansluiten. Ik woon momenteel in een revalidatiecentrum, waardoor ik meer bel dan normaal. Er werd bij de klantenservice aangegeven dat we nu naar de winkel toe moesten om een nieuwe simkaart te vragen, mijn kleindochter (die niet in Amsterdam woont) is op de trein gestapt en heeft haar werk afgezegd om mijn telefoon te kunnen halen en naar de winkel te gaan, waar vervolgens werd aangegeven (na heel lang wachten) dat er een nieuwe telefoon gekocht moest worden, terwijl mijn telefoon nog prima werkt (en ook altijd met een vodafone simkaart erin).

4. We hebben begrepen dat er verder geen andere opties zijn, ik vind het heel jammer maar ik wil per direct opzeggen, dus per vandaag 15-09-2017. Mijn klantnummer is *moderator edit: klantnummer verwijderd*.

Er was geen andere manier om dit aan jullie door tegeven, aangezien het formulier niet werkt, ik geen email kon vinden en de telefoon momenteel niet bereikbaar is. Mochten jullie mij willen bereiken, is dat dus niet mogelijk enkel via mijn kleindochter op *moderator edit: klantnummer verwijderd*.

Met vriendelijke groet,
Gerda Koeree

4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
GerdaKoeree, welkom op het Vodafone Forum. Ik begrijp dat dit geen fijne ervaring is. Via het Forum kunnen we je verzoek echter niet verwerken. Zie ook onze huisregels. Bel ons morgen via 1201 of 0800-0094. Dan kan dit in orde worden gemaakt. Wil je je nummer behouden? Zeg dan je abonnement niet op maar vraag nummerbehoud aan, zie ook http://voda.fo/ne/3zezh.
GerdaKoeree
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Morgen zijn de 14 dagen opzegtermijn voorbij en het formulier werkt nog steeds niet.
Anonymous
Niet van toepassing
Zoals mijn collega al aangeeft kun je hierover bellen met de klantenservice GerdaKoeree
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic