monjahoven

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement overzetten

Hallo,

Twee jaar geleden heb ik mijn huidige abonnement afgesloten bij Vodafone, ik had daarvoor ook al een Vodafone abonnement dus ik heb hem toen verlengd. Ik heb het twee jaar geleden van mijn vader's naam en rekeningnummer op mijn eigen naam en rekeningnummer laten zetten. Toen ik laatst bij de Vodafone winkel was, bleek dat dit niet goed was gegaan omdat ze mij geen nieuw klantnummer hadden toegewezen en de overzetting niet was gelukt (ik heb wel alle papieren ondertekend etc.). Nu loopt mijn abonnement bijna af en wil ik hem afzeggen, alleen nu staat het abonnement dus nog steeds op mijn vader's naam. Ik las op de informatie pagina op de site dat ik formulieren kan invullen om het abonnement alsnog op mijn naam te zetten, maar dat dit 14 euro kost behalve als je het 6maanden nadat je 18 bent geworden overzet. Op het moment dat ik (2 jaar geleden) mijn abonnement op mijn naam had overgezet was ik net 18 geworden, toen is het fout gegaan, dus als ik nu die formulieren invul moet ik dan nog 14 euro betalen?

Hoe kan ik dit het beste doen? Misschien toch langs de Vodafone winkel gaan samen met mijn vader en het uitleggen?

M.v.g. Monja
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi monja, naar de winkel gaan is in dit geval niet de beste optie.

Bel aub als je bij je vader bent naar de klantenservice. Als hij op dit moment nog de contractant is mogen mijn collega's al je vragen beantwoorden, mits ze van hem toestemming krijgen. Vandaar dat hij er even bij moet zijn.

Mijn collega's bij de klantenservice kunnen onderzoeken of de papieren bij ons zijn ontvangen. Als dat zo is maar ze zijn niet goed verwerkt, dan zetten ze je abonnement alsnog om op jouw naam. Mochten ze niet zijn ontvangen, dan kan je vader het abonnement opzeggen voor je. Dan hoef je het niet eerst op je naam te zetten en bespaar je jezelf de kosten :). Ik zou ook even vragen of mijn collega's je niet een aantrekkelijk aanbod kunnen doen. Als je contract bijna afgelopen is kun je elk abonnement kiezen dat we in ons assortiment hebben. Zit vast wel iets leuks tussen :). En mocht je willen opzeggen, vergeet dan niet dat je ook nummerbehoud aan kunt vragen, dan houd je namelijk je nummer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic