mrl10

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement overstap

Hallo,
 
Ik heb een vraag. Ik zit nu bij Hi, daar is mijn abonnement in oktober afgelopen. Ik weet dat ik daarna graag een iPhone 5 wil bij Vodafone. Ik vroeg me dan af of het nu al mogelijk was om het abonnement dat ik wil te bestellen, dus met de huidige prijzen, maar dat het pas in oktober ingaat en dat ik dan pas mijn maandelijkse kosten ga betalen. 
Zo ja, is het dan ook mogelijk om nu al wel het geld voor de iPhone 5 neer te leggen, en dat ik die dan alvast krijg, maar dus pas via vodafone kan gebruiken in oktober?
 
MVG,
Merel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hey mrl10, welkom op het Vodafone forum. Je kunt vanaf 2 maanden voor de einddatum van je contract nummerbehoud bij ons aanvragen. In dat geval ontvang je zodra deze aanvraag is goedgekeurd door je huidige provider alvast je toestel. Omdat je contract nog loopt tot oktober, kun je pas in augustus een dergelijke aanvraag doen. Nog even volhouden dus!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hey mrl10, welkom op het Vodafone forum. Je kunt vanaf 2 maanden voor de einddatum van je contract nummerbehoud bij ons aanvragen. In dat geval ontvang je zodra deze aanvraag is goedgekeurd door je huidige provider alvast je toestel. Omdat je contract nog loopt tot oktober, kun je pas in augustus een dergelijke aanvraag doen. Nog even volhouden dus!
mrl10
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke, hartelijk bedankt!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Graag gedaan hoor:)!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic