fonscrijns

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement opzeggen

Beste,

Circa twee maanden geleden heb ik het abonnement van mijn vrouw opgezegd via het PDF-formulier dat op jullie website te downloaden is. Omdat wij in het buitenland wonen hebben we onze Nederlandse telefoons niet langer in gebruik. Ik kan dus niet nagaan of ik een bevestigings-SMS van Vodafone heb ontvangen.

In mijn profiel op "My Vodafone" staat vermeld dat het abonnement op 19 augustus wordt be-eindigd, maar ik ontvang graag een bevestiging dat jullie de opzegging ook daadwerkelijk hebben uitgevoerd en dat het contract niet stilzwijgend wordt verlengd.

Fons Crijns
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Riah
Welkom op ons forum. De vraag die je stelt zal niet via het forum beantwoord kunnen worden. Kijk voor meer uitleg over dit onderwerp svp hier. Je vind daar ook een overzicht van alle contactmogelijkheden.
Succes, Per

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @fonscrijns ,

Mocht je echt dit graag willen weten raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice, via het Forum kunnen wij niet in privégegevens kijken of het nacontroleren van en nummer of abonnement.

www.vodafone.nl/contact/support/
fonscrijns
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas kan ik vanuit het buitenland niet het 0900 nummer bellen voor klantenservice. Zijn er nog andere mogelijkheden om contact te maken? Blijkbaar hebben jullie het webformulier verwijderd of heel goed verstopt want ik kan het niet meer vinden.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @fonscrijns

Telefoonnummer van de Klantenservice van buiten Nederland:

Bel +31 6 54 50 01 00
- bekijk keuzemenu

Tarief voor bellen vanuit het buitenland, waar je je bevindt.

Altijd bereikbaar!!! Dat is dus 24 uur per etmaal, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar.

Succes!

Netwerker



Riah

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
geachte Vodafone medewerkers.
mijn abonnement was half augustus 2014 afgelopen. ik kreeg een aanbieding voor een nieuw abonnement, echter dat heb ik diezelfde dag ingetrokken. ik heb dus GEEN abonnement en krijg zojuist wel een melding voor een rekening van 170 euro!!! hoe kan dit??!!

Riah

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
geachte Vodafone medewerkers.
mijn abonnement was half augustus 2014 afgelopen. ik kreeg een aanbieding voor een nieuw abonnement, echter dat heb ik diezelfde dag ingetrokken. ik heb dus GEEN abonnement en krijg zojuist wel een melding voor een rekening van 170 euro!!! hoe kan dit??!!
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Riah
Welkom op ons forum. De vraag die je stelt zal niet via het forum beantwoord kunnen worden. Kijk voor meer uitleg over dit onderwerp svp hier. Je vind daar ook een overzicht van alle contactmogelijkheden.
Succes, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic