Rienekes

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement opzeggen

Mijn abonnement loop op 9 oktober af. Ik ga overstappen naar een andere provider. Ik wil het liefst eerder ( 1 of 2 maanden) voor het einde van het abonnement overstappen op de nieuwe provider. Is dit mogelijk? Ook zou ik graag willen weten wanneer ik 1 of 2 maanden overstap, of en hoe ik mijn abonnement moet opzeggen. Ik wil graag mijn nummer behouden. Kan ik dit aanvragen bij de nieuwe provider of moet dit bij Vodafone?
2 Reacties 2
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Je kan het eerder in gang zetten. Alleen kan het zijn dat je je contract moet afkopen.
Normaal gesproken kan je nummerbehoud 2 maanden van te voren aanvragen en loopt je abonnement door tot einddatum contract. Door nummerbehoud aan te vragen zegt je nieuwe provider voor jou op bij Vodafone.
Weet niet of je eerder weg wilt ivm verlies minuten enz terwijl je er wel voor betaald. Als je nu nummerbehoud aanvraag zul je waarschijnlijk een periode dubbele kosten hebben of zul je, zoals aangegeven, moeten afkopen.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Goedemorgen Rienekes, Ik adviseer je contact op te nemen met de Vodafone klantenservice. Ik wil het graag voor je nakijken maar ik heb dan je Vodafone gegevens nodig. Ik kan deze hier op het forum niet vragen. Mijn collega's helpen je graag verder 🙂 Je kunt je vraag ook stellen via Twitter of FB. Laat me even weten of het gelukt is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic