Hoi
Bear RCJ Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oei, wat een zeer vervelend verhaal. Zeker als je al lange tijd tevreden bent geweest met Vodafone en nu opeens dit krijgt te horen. Vodafone werkt altijd met 1 jarige of 2 jarige abonnementen en een abonnement die per maand op te zeggen is, is er gewoon niet. Begrijp ook niet waarom iemand waarom een verkoper in een Vodafone winkel dat toen heeft laten weten. Ik werk niet eens bij Vodafone en zelfs ik weet dat dit niet zo is. Wel kan je na je abonnement elke maand je contract opzeggen, maar dat is dus na je contract periode van 1 of 2 jaar.
Maar goed, daar ben je nu natuurlijk niet mee geholpen en snap dan ook wel dat je daar nu tegen aanloopt. Want nog een jaar wachten is best lang, zeker als je nu al wenst over te stappen naar een andere provider, waar je vast dan ook weer allemaal kortingen bij krijgt en nu mis loopt. Ik werk zelf niet bij Vodafone maar ik denk dat ze daar geen passende oplossing voor hebben dan alleen het afkoop verhaal. Ook Vodafone kan natuurlijk nu niet terug kijken wat er toen allemaal besproken is en je hebt het contract onder ogen gehad om te tekenen en ik ga er vanuit dat daar ook de tijd op heeft gestaan (1 jarig of 2 jarig abonnement).
Wat ik je kan adviseren is om je verhaal te schrijven via een privé berichtje aan Vodafone via
Twitter en/of
Facebook. Daar zitten mensen die je verhaal zullen oppakken en kijken of ze iets voor je kunnen betekenen. Dit is via de community niet mogelijk omdat hier alleen klanten elkaar helpen met informatie en wat jij nu hebt is echt iets wat ze moeten uitzoeken in je privé gegevens. Uiteraard kan je ook een belletje plegen aan de
klantenservice van Vodafone en daar nog even vragen hoe het zit en wat ze voor je kunnen betekenen.
Ik wens je natuurlijk veel succes en hoop dat het goed komt maar hou ook in je achterhoofd dat het ook minder fijn kan uitpakken.