Saido

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement opzeggen

Beste,

Ondanks heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice over de einddatum van mijn contract die zou afwijken van mijn ingangsdatum. Ergens in het systeem is er iets mis gegaan, daarom vraag ik jullie vriendelijk dit dan ook te corrigeren.

Ingangsdatum van mijn contract is 8 oktober 2018 met een looptijd van 12 maanden.
Enkel krijg ik bericht van jullie dat mijn contract pas eindigt per 25 oktober 2019.

Kunnen jullie de einddatum corrigeren naar 8 oktober 2019, zoals contractueel is vastgelegd.
Ook heb ik nergens aangegeven mijn ingangsdatum uit te stellen, dus die vraag kun je alvast overslaan.

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Saido

Energieboy heeft jou al het juiste antwoord gegeven. Heb je inmiddels een onderzoek laten aanmaken voor het aanpassen van je einddatum?
Via Facebook en Twitter krijg je sneller antwoord dan hier.
Ook ik kan natuurlijk voor je een onderzoek aanmaken. Mocht je dit willen dan hoor ik het graag. Ik zal je dan een prive bericht sturen.
Wij kunnen niet zomaar een einddatum aanpassen in het systeem.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Saido
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hiervoor moet je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en eventueel wijzigen.

Je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Zeg nooit zelf je contract op als je je nummer wenst te behouden en/of wilt meenemen naar een andere provider. Wil je je abonnement zelf volledig stoppen dan kan dit natuurlijk wel. Geef ik nog even als tip mee.

Dit is een klanten helpt klanten community en wij kunnen niet zoveel voor je doen. Daarom mijn verwijzing. Succes en jammer dat je je contract bij Vodafone opzegt.
Saido
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Energieboy Dank voor je reactie, maar ik wens toch liever een antwoord van een VODAFONE medw.
Aangezien die mij beter kan helpen, door in het systeem te neuzen.

Btw. Ben al jaren klant bij Vodafone, nooit problemen gehad met de diensten of services.
Ik wil enkel mijn abonnement opzeggen, omdat mijn contract eindigt, en er momenteel geen interessante aanbieding is.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Saido
Dan zal je contact met de op moeten nemen want hier via de Community is dat niet mogelijk. Dit is een klanten helpt klanten community. Wil je iemand spreken van Vodafone, volg dan de info die ik inmiddels heb gegeven in mijn vorige bericht.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Contract Vodafone kan je opzeggen, meer info via deze website:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen.shtml

Wil je je nummer behouden en meenemen naar een andere provider, zeg dan je abonnement NIET op bij Vodafone maar regel dit bij je nieuwe provider. Wil je helemaal geen abonnement meer, ook niet bij een andere provider, dan komt je 06 nummer te vervallen. Wil je dit niet, neem dan tijdelijk een Prepaid kaartje en laat daar je nummer naar overzetten, dan heb je in ieder geval je 06 nummer nog.

Makkelijker kunnen ze het niet maken 😉
Saido
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Energieboy Ik zal het nogmaals herhalen, Ik wens een antwoord van een VODAFONE medw.
Ik WEET dat die hier actief zijn, en meelezen. Slaaplekker
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Saido wrote:
@Energieboy Ik zal het nogmaals herhalen, Ik wens een antwoord van een VODAFONE medw.
Ik WEET dat die hier actief zijn, en meelezen. Slaaplekker

Zal je moeten wachten op een moderator en die zal hetzelfde antwoord geven (ze kunnen namelijk niet allemaal online mee kijken voor je en sturen je dan ook door). Jammer dat je niet zo aardig tegen mij doet terwijl ik je wel wilt helpen. Erg spijtig, maar goed. Als jij wilt wachten, wacht gerust.

En jij ook nog een hele fijne dag gewenst.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Saido

Energieboy heeft jou al het juiste antwoord gegeven. Heb je inmiddels een onderzoek laten aanmaken voor het aanpassen van je einddatum?
Via Facebook en Twitter krijg je sneller antwoord dan hier.
Ook ik kan natuurlijk voor je een onderzoek aanmaken. Mocht je dit willen dan hoor ik het graag. Ik zal je dan een prive bericht sturen.
Wij kunnen niet zomaar een einddatum aanpassen in het systeem.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic