Ian1980

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement opzeggen wegens herhaalde fouten van vodafone

Enige tijd geleden mijn zakelijke rekening geprobeerd om te zetten naar een particuliere

ivm met bedrijfs beëindiging (zakelijke was ook aan verlenging toe)

daarbij ook een ander rekeningnr en adres doorgegeven
wat na 4x gebeld te hebben nog niet gelukt is
waardoor ik iedere keer zelf geld over mag maken

nu net de 5de keer aan de telefoon
waar gezegd word dat ik alleen een wijziging door kan geven (wat vodafone dus niet snapt)
en niet op mag zeggen ivm zakelijk

wat ik dus bij het omzetten doorgegeven heb
en wat iedere keer niet doorkomt

IK WAS NIET ZAKELIJK ten tijde van laatste abonnement aanvragen
wil hierbij van dit abonnement af wegens slechte administratie bij jullie


hoe kunnen we dit oplossen
het liefst snel

Mvg ian
13 Reacties 13
Ian1980
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vodafone laat zich wel zien
dat ze niet eens de moeite nemen om te reageren

erg jammer dit



Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi Ian1980,

Onze excuses voor de late reactie. Ik snap dat je dit gewoon zo snel mogelijk geregeld wilt hebben. Via het forum kan ik echter niet in het systeem dat ervoor nodig is om dit op te lossen. Ik raad je aan even contact op te nemen met ons via Facebook of Twitter. Dan kijken we even met je mee wat er precies aan de hand is.
Ian1980
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Sharon,

bedankt voor je reactie

dit hebben we gister geprobeerd(facebook)
alleen word er weinig tot niets meegewerkt

ik ben van mening dat door eerder vermelde fouten van vodafone
het contract niet geldig is

alleen alle medewerkers die ik spreek
weigeren daar aan mee te werken

als er iemand van vodafone wel mee wil werken wil ik die graag spreken

en kan deze mij bellen

maar niet weer iemand die weer andere dingen verteld als de voorgangers
en weer niks doet

mvg ian


Ian1980
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

geen reactie meer?

zou graag iemand aan de telefoon krijgen die wel weet wat er een de hand is

mvg ian
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Ian1980,

Er wordt geprobeerd zo snel mogelijk te reageren op het forum. Ik snap dat je gefrustreerd bent. Maar zoals Sharon in haar bericht schreef is het helaas niet mogelijk dit via het forum op te lossen.

Contact mogelijkheden zijn per, chat, mail, telefonisch, Twitter of Facebook, (ook per post). Er wordt gestreefd naar een oplossing voor alle klanten.

Groet,
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi Ian1980,

Zoals SamsungExpert al aangeeft is het voor deze kwestie echt nodig dat je even contact met ons opneemt. Via het forum hebben we namelijk ook geen telefonisch klantcontact.
Ian1980
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo
afgelopen vrijdag bij de lokale vodafone winkel geweest
en die zouden me in de avond terugbellen om het op te lossen

zoals ik gewend ben van vodafone is ook dat tot op heden niet gelukt

door dit soort gebeurtenissen is ook mijn topic ontstaan

hierdoor zou ik dus graag hebben dat er iemand bij vodafone
die wel wat kan en wil
mij beld
mvg ian

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Beste Ian1980,

Heb je inmiddels al contact opgenomen met de klantenservice?

Groet,
Ian1980
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
al ongeveer 10x nu in totaal
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Helaas kunnen wij je hier vanuit het forum niet bij helpen Ian1980.
Het topic zal dan ook binnenkort gesloten worden.
Ian1980
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vind dat erg jammer

vodafone zou er wel eens wat mee mogen doen

en wanneer ze dat ,zoals de hele tijd verzuimen
zou het mooi zijn als waarschuwing naar eventuele aankomende klanten
dat dit topic gewoon open blijft

mvg ian
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic