Bargil

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement opzeggen, overstappen naar andere provider met nummerbehoud

Ik wil mijn nummer behouden bij dekamobil. Als hun het nummer proberen om te zetten wordt deze afgekeurd het nummer wordt niet herkend. Ik weet zeker dat ik het goede telefoon en simkaartnummer heb doorgegeven. Zijn er dingen veranderd bij vodafone waarom het niet lukt? Hoe kan ik dit oplossen?

6 Reacties 6
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Bargil,

Ik neem aan dat het nummer nog wel actief is, toch? Je kunt er zelf mee bellen of gebeld worden?
En is het prepaid of een abonnement?

Geen typfout gemaakt? 1 cijfer verkeer in je telefoon- of simnummer en het werkt niet meer.

Bargil
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is een prepaid.Hij is nog actief er staat alleen geen saldo meer op. Ik heb geen typ fout gemaakt.
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Bargil

Het zou gewoon moeten werken dan. Heb je Deka Mobiel al gevraagd of er misschien een storing is?
Bargil
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al een paar keer gemaild met dekamobiel. Hun wisten het niet meer ik moest contact met vodafone nemen en vragen of er iets veranderd is. Vodafone was zeer kort moest maar naar een vodafone winkel gaan.
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Bargil

Dan ben ik bang dat het niet gaat lukken. Hoe kan het de schuld van Vodafone zijn als het Deka Mobiel het juiste telefoon- en simnummer niet accepteert? En wat moet een Vodafone winkel er aan doen? Ze kunnen het misschien een keer proberen voor je in te typen maar meer kunnen ze volgens mij ook niet doen.
Bargil
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga het proces gewoon weer opnieuw opstarten Het is zo makkelijk maar toch ook weer niet.
Bedankt voor het mee denken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic