Claudia9310

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement opzeggen of behouden

Ik heb een overeenkomst waar jullie jurist aan te pas moest komen vorig jaar. Hier staat in dat deze prijs van 20,58 euro met btw t/m 31 juli 2014 geldt. Dat is de prijs van mijn abonnement de afgelopen 2 jaar geweest.

Mijn vraag is hierbij of ik een bevestiging kan krijgen dat mijn huidige abonnement (bel + sms + web 275) ingaat voor die 20,58 per maand nadat ik de time out heb gebruikt en dus hetzelfde bedrag blijf betalen voor mijn huidige abonnement als nu of dat ik na het stilzetten van mijn abonnement toch 45 euro moet gaan betalen. Wanneer er toch 45 euro wordt gerekend wil ik hierbij mijn abonnement stilzetten per 31 juli 2014. Vervolgens wil ik na 31 juli tot 31 Augustus 2014 gebruik kunnen maken van mijn huidige nummer. Is dan prepaid smartphone sim van Vodafone van 14,95 met 1 GB internet en 10 euro tegoed voor 1 maand de beste optie? Zoja, hoe snel is dit te regelen? Is het het beste dat ik zelf naar de winkel ga?
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Claudia9310

Vodafone Time-Out is met de grootst mogelijke waarschijnlijkheid geen geschikte mogelijkheid voor jou.
Lees enkele voorwaarden van Vodafone Time-Out hieronder maar door.

• Ondanks dat u tijdens de Vodafone Time-out periode geen abonnementskosten betaalt, verandert er niets aan de bestaande betalingsverplichtingen van uw contract (i.e. betalingsachterstanden dienen alsnog per gestelde datum te worden voldaan). • Het aantal maanden dat u gebruik hebt gemaakt van Vodafone Time-out, komen bovenop uw contractueel afgesproken contractstermijn. Wanneer u gebruik maakt van Vodafone Time-out, gaat u automatisch akkoord met het verlengen van de contractstermijn. Voorbeeld: U heeft een contract van 24 maanden en heeft gedurende een periode van 4 maanden gebruik gemaakt van Vodafone Time-out. De bestaande contractstermijn van 24 maanden wordt dan verlengd met 4 maanden naar een contractstermijn van in totaal 28 maanden. • Eventuele kortingen of acties op abonnementen, of additionele diensten komen voorgoed te vervallen als u gebruik maakt van Vodafone Time-out. • Eventueel opgebouwd bundeltegoed gaat voorgoed verloren bij het ingaan Vodafone Time-out.
• U kunt maximaal 1x per contractstermijn gebruik maken van Vodafone Time-out.

Niets voor jou dus, lijkt mij.

Individueel advies kan niet via dit Forum gegeven worden. Omdat je zelf verantwoordelijk bent voor het in de gaten houden van de einddatum van je huidige abonnements-overeenkomst. En omdat iedereen verschillende wensen en eisen heeft.

Voor individueel advies, kun je op een rustig tijdstip beter naar de Vodafone Shop gaan, in jouw omgeving.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic