Dag,
Wie zou mij kunnen helpen met het volgende probleem ?
In oktober 2023 heb ik een abonnement afgesloten binnen 2 dagen had ik de sim binnen maar kwam tot de conclusie dat ik dit abonnement niet moest hebben. De zelfde dag heb ik gebeld met Vodafone en mijn nieuw abonnement geannuleerd en de sim weer terug gestuurd binnen de termijnen die hier voor gelden. Inmiddels is het februari 2024 en ik zit nog steeds met dit abonnement waar ik dus ook nog steeds voor betaal. Ik heb inmiddels wel 7 keer gebeld met de klantenservice gesprekken van in totaal 90 min gemiddeld waarvan er 3 gesprekken gewoon de haak erop wordt gegooid en in de andere gesprekken werd er een case aangemaakt en mij medegedeeld dat alles goed zou komen maar niet dus. Dan maar proberen via de app maar wordt dan weer verwezen dat ik met klantenservice moet bellen die dus ook niets voor mij doen.
Wie o wie weet hoe ik dit verder moet aanpakken ? het enigste wat ik wil is dat mijn abonnement wordt beëindigd, het nummer uit de Vodafone app verdwijnt en het geld wat ik teveel heb betaald wordt terugbetaald.
Alvast bedankt een teleurgestelde klant van Vodafone