Demis

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement opgezegd, maar nog geen bevestiging

Hallo,

Ik heb meer dan een week geleden mijn abonnement opgezegd per brief, maar hier nog geen bevestiging van ontvangen. Hoe lang duurt dit?
Ik heb mijn abonnement per 1/1/14 opgezegd en de uitschrijving op tijd gepost (ruim voor 1 dec).

Hopelijk weten jullie hoe lang dit duurt. Ik kan namelijk geen extra kosten gebruiken.

Groeten Demis
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dat is vreemd:(. Neem voor een nieuwe bevestiging toch even contact op met onze klantenservice via 1201.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Demis,

Voor deze vraag kun je toch het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Via het forum heb ik namelijk geen toegang tot jouw klantgegevens. Mijn collega's kunnen dan even voor je nakijken of de opzegging al is verwerkt.
Demis
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Maartje,

Dat snap ik, maar mijn vraag id meer hoe lang duurt een bevestiging van een opzegging?

Mvg. Demis
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Normaal ontvang je een bevestigingsbrief binnen een week of misschien iets langer. Je moet er rekening mee houden dat het enkele dagen duurt totdat wij het verzoek verwerken en daarna wordt er een bevestigingsbrief met de post gestuurd. Heb je de bevestiging ondertussen wel ontvangen?
Demis
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, die heb ik niet ontvangen.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dat is vreemd:(. Neem voor een nieuwe bevestiging toch even contact op met onze klantenservice via 1201.
Demis
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic