Hoi
SebastiaanO Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als eerst wil ik je melden dat dit soort taalgebruik niet is toegestaan op deze community. Weet ook eigenlijk niet waarom je zo schrijft want je schiet er echt niet mee op. Mensen gaan echt niet harder voor je lopen als je zo schrijft, zulke teksten gebruikt.
Maar goed, er is een frustratie en je wenst geholpen te worden. Ik zou je best willen helpen maar dit is een klanten helpt klanten Community en dat zegt het al, hier helpen klanten elkaar. Heb je een administratieve vraag dan moet je toch echt bij de
klantenservice van Vodafone zijn. Dit soort dingen zijn hier door andere klanten niet te helpen! Je zou ook nog via
Twitter en/of
Facebook een privé bericht kunnen sturen, daar kunnen ze wat meer de tijd voor je nemen en uitzoeken wat er aan de hand is.
Een tip, schrijf je bericht dan op een normale toon, dan zijn ze echt bereid om je te helpen en te kijken wat de oplossing is. Uiteraard helpen ze je ook wel als je het schrijft zoals hier boven, maar dat minder leuk voor iemand die bij de klantenservice werkt, die kan er tenslotte ook niets aan doen dat het niet helemaal goed gaat.
Succes in ieder geval en hoop dat het snel is opgelost.