Sandra1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement omzetten vraagt om moeilijkheden

Mijn abonnement smart 500 incl iPhone liep op 11 april af. Op 13 april heb ik mijn abonnement telefonisch omgezet naar een sim-only Smart 500. Mijn maandelijkse kosten reduceren daarmee van 37,50 naar 15 euro per maand. Echter vodafone is tot op heden nog steeds niet in staat om dit door te voeren. Dieven zijn het!
1 Reactie 1
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Sandra1,

Ik begrijp dat je graag duidelijkheid wenst. Dit is een forum voor en door andere gebruikers. Zij kunnen jou niet helpen met het beantwoorden van jouw vraag. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic