LouisC

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement omzetten van prive naar zakelijk

LS,

Heb 3 maanden geleden een verzoek ingediend en meermalen stukken aangeleverd.
Maar omzetting - die eigenlijk 2 weken zou moeten duren - is nog steeds niet gerealiseerd.
Krijg bij Vodafone niemand te pakken die me kan vertellen wat er speelt / wat de problemen zijn / wat de verwachtingen zijn.

Elke dag dat dit langer duurt kost me geld. Iemand enig hoe dit opgelost kan worden?
1 Reactie 1
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @LouisC, ik begrijp dat je graag duidelijkheid wenst. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice zodat zij de status voor je kunnen nakijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic