ricambi

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement niet volgens afspraak. Klacht behandeld en afgesloten zonder mijn mening te vragen.....

In augustus mijn zakelijke abonnement verlengd.
Eerder dan normaal maar perfect geholpen via telefonisch contact.(heb er 2, volgend jaar de andere)
En daar is het misgegaan...

Ik verleng voor 2 jaar, Iphone 6 als nieuw toestel, en nu komt het.
Ik wil geen toestel op afbetaling, wil gewoon een bedrag betalen en dan klaar.(verlengen, bijbetalen en klaar)
Dat heb ik diverse malen aangegeven en het is opgenomen....

Op de factuur staat nu het afgesproken bedrag en nu verder een maandelijkse bedrag om het toestel verder af te betalen....

Hierover contact gehad met Vodafone.
Klacht genoteerd en in behandeling genomen.
Duurde even en gister reactie.

Krijg het bedrag wat ik heb afgesproken terug.(wel thuiskopieheffing betalen...)
En dan erachteraan dat de klacht is afgehandeld en dat was het....
Er wordt niets overlegd, we doen het zo en we sluiten het af.

Het komt bij nu over van zo, hier geld terug en niet zeuren.
Wie erkent zijn fout nu?

Ik ben niet fout, ik wil verlengen, krijg nieuw toestel waarvoor ik eenmalig een bedrag voor bijbetaal en dan klaar.(ik doe het altijd zo)
Diverse malen aangegeven dat het bij te betalen bedrag eenmalig was en er niets meer bijkomt.(nu elke maand 40,26,-, dus in totaal 966,24,- in 24 maanden)
Afspraak was niet dat ik na de bijbetaling nog meer ga betalen voor een toestel.

Had beter zelf een toestel kunnen kopen, had ik de BTW nog terug gekregen....(en goedkoper uit geweest)

Dat Vodafone nu een fout maakt kan ik niets aan doen, maar erken je fouten dan en scheep me niet af.
Ik maak ook fouten, maar als ik zo met mijn klanten omga kan ik ze schrappen.

Het gaat me niet erom dat ik het toestel voor niks hebben, sterker nog, ik betaal een eenmalige bijdrage ervoor.
Dat was de afspraak, diverse malen aangegeven.

Vodafone is voor mij het beste netwerk in binnen en buitenland, nooit geen problemen, nooit geen klachten.
Ben als sinds het Libertel was klant, maar nu laten ze een steek vallen.

Ben niet boos of zo, eerder teleurgesteld om maar niet over misleid te spreken...

mvgr Erik
6 Reacties 6
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
ricambi , jammer om te lezen dat het zo is gelopen met de nieuwe bestelling. Het is inderdaad een beetje vreemd dat de klacht zomaar is gesloten zonder dat jij terugkoppeling kon geven op de geboden oplossing.

Via het forum kunnen we helaas geen persoonlijke gegevens inzien. Mocht je het echter niet eens zijn met de geboden oplossing, raad ik aan om dit alsnog kenbaar te maken via de klantenservice. Dit kan op een van de volgende manieren: klik hier.
ricambi
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net via de klantenservice een mail gestuurd.....
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
ricambi
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan geen antwoord geven als het nog niet is afgehandeld...
Wordt vervolgd.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dan wachten we nog even af. Hou je ons op de hoogte?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic