stefson

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement niet stopgezet?

Ee aantal maanden geleden ben ik overgestapt op T Mobile (althans het toestel alvast) . Mijn contract bij Vodafone liep tot 12 september 2018. Er is mij verteld dat mijn contract bij Vodafone beeindigd zou worden en vanaf bovengenoemde datum mijn abonnement bij T Mobile in zou gaan. Nu is het 18 september en mijn Vodafone abonnement loopt nog steeds. Ik hoor graag hoe dit kan en of ik nu dus dubbele kosten ga betalen?
1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi stefson
Het beste is om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en of het allemaal goed verloopt. Misschien is er toch een andere datum voor het overzetten?

Je kan ook een chat starten, mocht je niet willen bellen (let op, het kan hier wel eens drukker zijn).
Via de Community kunnen we je niet helpen jammer genoeg.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic