rvanbaast

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement loopt na ruim een maand nog niet

Ruim 5 weken geleden een nieuw abonnement met toestel afgesloten. Bericht gehad dat nummerportering van TMobile akkoord was. Ondertussen nog geen abonnement zichtbaar als ik inlog en mijn Samsung S6 edge ook nog steeds niet geleverd. Volgens afdeling status hebben ze een foutje gemaakt met imei nummer invoeren oid. Bedenkttijd is voorbij maar als er nu niet geleverd wordt annuleer ik alsnog alles ivm ingebreken blijven.
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey rvanbaast,

Dat is behoorlijk vervelend. Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice afdeling status order. Zij kunnen inzien wanneer de bestelling wordt verstuurd en de portering plaats vind.

Ik hoop voor je dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.

Groetjes stevied86
rvanbaast
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je snelle reactie maar dat heb ik dus gedaan. Dan krijg je als antwoord dat ze niets meer kunnen zien dan dat de status is dat het klaar staat. Sorry maar dat duurt geen 5 weken. Dit dient echt een niveautje hoger opgepakt te worden.
Klantenservice level 2 zeg maar..De standaardantwoorden en procedures kunnen overboord en hier moet op maat een oplossing voor worden gezocht. Hoe kan ik een stapje hogerop?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey rvanbaast,


Het enige andere wat je kunt doen is het feedback formulier op de website invullen. Betreft hogerop durf ik niet te zeggen omdat ik zelf niet op die afdeling zit en dus ook niet alle procedures weet betreft het verlengen of een nieuw abonnement. Wat je ook zou kunnen proberen is een case laten aanmaken hiervoor.

Groetjes stevied86
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@rvanbaast, helaas kunnen de andere forumleden je niet helpen hiermee. Je topic voldoet hierdoor niet aan de stevied86 op, dan kunnen ze je bij de klantenservice verder helpen. Hopelijk heb je de telefoon snel in huis!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic