Beste lezer,
Ik heb in januari mijn beide sim-only nummers verlengd. Direct na het verlengen zag ik andere bedragen dan afgesproken waren. Direct daarna een mail gestuurd met daarin hoe het in mijn beleving zou moeten zijn en gevraagd om bevestiging (nooit reactie op ontvangen).
Daarna via chat om bevestiging gevraagd, een soort van standaard antwoord ontvangen in de trend van “geen zorgen vodafone doet wat het afgesproken heeft, je ziet de korting terug op je factuur. Nu maand later een factuur met daarop, u raadt het al, hogere bedragen. Weer via chat geprobeerd het kenbaar te maken, maar medewerker had er (aanname) geen zin in om mee te gaan in hoe het bij mij was overgekomen. Ook waren de antwoorden meestal niet leesbaar voor mij, en had ik het gevoel dat vooral de fout bij mij gezocht moest worden, en dat ik het fout had aangenomen. Diverse keren op een normale rustige manier uit te leggen dat ik de antwoorden van de medewerker niet kon lezen, maar ook dat lag aan mij. De conversatie mailen vanuit deze medewerker (aangezien deze niet hetzelfde probleem had) was teveel moeite klaarblijkelijk.
Het is bijzonder om te zien hoe een groot bedrijf als Vodafone zo’n verschrikkelijke slechte service kan leveren en hoeveel er fout kan gaan bij een verlenging. Ik ben er 100% van overtuigd dat een Customer Satisfaction Manager/Customer Happiness Manager of hoe deze ook tegenwoordig mag heten deze casus als een leerpunt kan zien. Ik kan me ook niet voorstellen dat Vodafone hier genoegen mee neemt, maar al mijn pogingen om in contact te komen met iemand die daadwerkelijk kan zien wat er allemaal gebeurd is, lopen op niets uit.
Het gaat me niet eens om een financiële compensatie. Het gaat mij er meer om dat ik niet kan geloven dat Vodafone zulke slechte service wil leveren. Ik acht mezelf een loyaal en merktrouw persoon, maar Vodafone heeft het voor mij echt 100% verpest.
Misschien dat het melden ervan hier soelaas biedt, en er iemand eens gaat kijken hoe dit mogelijk kan zijn?
Kind regards,
Timo Treijtel
**Mobiel nummer verwijderd door moderator wegens privacy**