Timo010

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement kosten na verlenging hoger dan afgesproken

Beste lezer,

Ik heb in januari mijn beide sim-only nummers verlengd. Direct na het verlengen zag ik andere bedragen dan afgesproken waren. Direct daarna een mail gestuurd met daarin hoe het in mijn beleving zou moeten zijn en gevraagd om bevestiging (nooit reactie op ontvangen).
Daarna via chat om bevestiging gevraagd, een soort van standaard antwoord ontvangen in de trend van “geen zorgen vodafone doet wat het afgesproken heeft, je ziet de korting terug op je factuur. Nu maand later een factuur met daarop, u raadt het al, hogere bedragen. Weer via chat geprobeerd het kenbaar te maken, maar medewerker had er (aanname) geen zin in om mee te gaan in hoe het bij mij was overgekomen. Ook waren de antwoorden meestal niet leesbaar voor mij, en had ik het gevoel dat vooral de fout bij mij gezocht moest worden, en dat ik het fout had aangenomen. Diverse keren op een normale rustige manier uit te leggen dat ik de antwoorden van de medewerker niet kon lezen, maar ook dat lag aan mij. De conversatie mailen vanuit deze medewerker (aangezien deze niet hetzelfde probleem had) was teveel moeite klaarblijkelijk.

Het is bijzonder om te zien hoe een groot bedrijf als Vodafone zo’n verschrikkelijke slechte service kan leveren en hoeveel er fout kan gaan bij een verlenging. Ik ben er 100% van overtuigd dat een Customer Satisfaction Manager/Customer Happiness Manager of hoe deze ook tegenwoordig mag heten deze casus als een leerpunt kan zien. Ik kan me ook niet voorstellen dat Vodafone hier genoegen mee neemt, maar al mijn pogingen om in contact te komen met iemand die daadwerkelijk kan zien wat er allemaal gebeurd is, lopen op niets uit.
Het gaat me niet eens om een financiële compensatie. Het gaat mij er meer om dat ik niet kan geloven dat Vodafone zulke slechte service wil leveren. Ik acht mezelf een loyaal en merktrouw persoon, maar Vodafone heeft het voor mij echt 100% verpest.

Misschien dat het melden ervan hier soelaas biedt, en er iemand eens gaat kijken hoe dit mogelijk kan zijn?

Kind regards,

Timo Treijtel
**Mobiel nummer verwijderd door moderator wegens privacy**

 

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Timo010, welkom hier!

De reden van je bezoek op de Community heeft natuurlijk een minder positieve aanleiding. Ik kan mij voorstellen dat de factuur rauw op je dak valt als hierop hogere kosten staan vermeld voor je abonnement dan waar jij vanuit ging. 

Ik lees in je bericht dat je hebt gereageerd op de bevestiging van je bestelling. Hier heb je nooit een antwoord op gekregen. Dat kan kloppen, want het e-mailadres webshop@vodafone.nl is een no-reply e-mailadres. Hier krijg je dus helaas geen reactie op. Om die reden staat er in de bevestiging ook een nummer waarmee je contact kan opnemen in geval van vragen over je bestelling. 

Op basis van het laatste contact en wat ik daarover teruglees is dat je hebt aangegeven dat je voor € 40,- per maand 2 Red Unlimited abonnementen zou afnemen. De exacte inhoud van het gesprek kan ik natuurlijk niet inzien, maar dit is in elk geval wat ik erover teruglees. De reguliere prijzen van Red Unlimited zijn hoger en ook op de factuur staat dus een hoger bedrag. Ik kan dit abonnement dan ook niet voor dit bedrag aanbieden. Ik lees ook terug dat je hier een mail over gaat sturen. Persoonlijk zou mijn advies zijn om een klacht in te dienen. De klantenservice kan namelijk geen prijzen van (bestaande) abonnementen aanpassen. Het indienen van een klacht kan via deze pagina. Kies hierbij voor ''een klacht''. Na het indienen van de klacht wordt er een case geregistreerd. Hierin kan je ook bijlagen en/of screenshots toevoegen waarop de prijs van je abonnement staat vermeld. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic