Tom02

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement is nog steeds niet ingegaan

Ik heb meer als 1 maand geleden mijn nieuwe abonnement afgesloten en toen werd er gezegd dat hij 28 mei in zou gaan maar tot op vandaag heb ik nog steeds niks gehoord en werkt het nog niet. Ook kan ik nergens in mij account mijn abonnement vinden.

12 Reacties 12
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3330Posts
  • 986Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @Tom02, welkom hier!

Ik zie dat de portering op dit moment nog steeds openstaat. Ik ga hier graag voor je achteraan. Wil je voor mij in jouw Community profiel onder 'Persoonlijke Informatie' voor de volledigheid het simkaartnummer vermelden van de simkaart die je van ons hebt ontvangen?

Tom02
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb het nummer erin gezet

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3330Posts
  • 986Oplossingen
  • 1086Likes

Super bedankt @Tom02. De portering is namelijk niet verwerkt doordat het juiste simkaartnummer niet was gekoppeld. Ik heb dit zojuist intern doorgezet, zodat het doorgegeven simkaartnummer wordt gekoppeld aan de open portering en deze dan correct verwerkt kan worden. Uiteraard blijf ik dit hier voor je in de gaten houden en deel ik een update als er meer informatie is.

Tom02
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

👍

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3330Posts
  • 986Oplossingen
  • 1086Likes

@Tom02 Even een update vanaf deze kant! Het simkaartnummer is gekoppeld aan de portering en de portering staat voor vandaag gepland! Je nummer zal dus in de loop van vandaag worden overgenomen door Vodafone.

Tom02
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klopt ik heb appjes gehad dat het overgezet is maar ik zit nog steeds op de oude provider de nieuwe simkaart werkt nog steeds niet

Energieboy
Expert
Expert
  • 12037Posts
  • 3514Oplossingen
  • 3135Likes

Cecilia schrijf ook: "Je nummer zal dus in de loop van vandaag worden overgenomen door Vodafone."
Aangezien je de appjes al wel hebt gehad dan komt het vandaag nog wel goed. Maar @Cecilia kan nog even met je mee kijken 😉

Tom02
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat klopt maar in het apje stond over 1 uur en dat was om 10 uur gestuurd en om 11 uur kreeg ik een appje het is gelukt welkom bij vodafone

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3330Posts
  • 986Oplossingen
  • 1086Likes

@Tom02 De portering staat op dit moment nog open en is nog niet uitgevoerd. Dit zal in de loop van vandaag gebeuren. Het klopt dus dat je op dit moment nog op het netwerk van je oude provider zit. Al snap ik de verwarring door de ontvangen SMS-berichten zeker. 

Tom02
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zie nu dat ik over ben van provider alleen nu staat er nog alleen noodoproep dus kan niet bellen en internet gebruiken. Als ik in instellingen kijk zie ik ook staan onbekend nummer bij de simkaart. Ik ga ervanuit dat dit nog opgelost wordt (ik ben gewend van vorige overgangen dat die sneller ging vandaar dit bericht)

Energieboy
Expert
Expert
  • 12037Posts
  • 3514Oplossingen
  • 3135Likes

Eerlijk te zijn, het duurt zeker lang en dat het zo lang duurt, is wel erg vervelend. Cecilia is er volgens mij niet, @Rikst is er, misschien kan die je helpen? Vreemd dat je een ander SIMkaart nummer ziet staan. Eventueel zou je kunnen bellen, of een chat starten, met de klantenservice en vragen hoe het nu zit waarom je SIMkaart nummer niet correct is. 

Vind het echt vervelend voor je, maar als het eenmaal fout gaat dan gaat ook alles fout 😕

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 90Posts
  • 10Oplossingen
  • 17Likes

Hi @Tom02 

Ik zie dat er gisteren na je bericht op de Community nog contact is geweest met de klantenservice. Daarbij zijn een aantal acties uitgevoerd. Hebben deze voor jou inmiddels een oplossing geboden? We horen het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic