Gabrielle1406

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement is niet stopgezet terwijl dat wel moet

Geachte mevrouw, meneer,

In juni 2018 zou mijn abonnement afgelopen zijn bij Vodafone. Gezien ik een ruime tijd in het buitenland verblijf is het voor mij niet praktisch om mijn abonomment te verlengen. Omdat ik graag mijn nummer wilde behouden ben ik naar de Vodafone winkel geweest om te overleggen wat ik het beste kon doen. De Vodafone medewerker adviseerde mij aan om mijn abonnement om te zetten naar prepaid (0 uren contract). Dit was in de winkel geregeld en mijn abonnement zou stoppen in juni. Echter zie ik, dat Vodafone nog steeds maandelijks geld van mijn rekening afschrijft. Ik heb Vodafone proberen te bellen maar ik krijg geen gehoor omdat ik het nummer niet kan bereiken. Mijn moeder is langs de winkel geweest en deze vermelde dat het abonnement nog gewoon door loopt, zonder reden waarom het fout is gegaan met stopzetten. Ik zou graag willen weten waarom jullie mijn abonnement niet hebben stopgezet en graag zou ik het geld terug willen hebben die onterecht van mijn rekening is afgeschreven.

Ik zie uw antwoord graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Gabrielle Laarhoven
2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Gabrielle,

Welkom op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben.
Via hier heb ik wegens privacy redenen, niet de mogelijkheid om in onze systemen te gaan.

Kun je ons een berichtje sturen via Facebook, Twitter of via de chat?
Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor. Ik hoop voor je dat het snel opgelost is!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic