Apekool

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement geblokkeerd door bellen 0909-nummer

Goedenavond,
 
Afgelopen weekend heb ik met vrienden (via mijn telefoon) online games gespeeld waar via een 0909-nummer voor betaald moet worden.
 
Halverwege 'het spel' werd ineens uit het niets mijn abonnement geblokkeerd. Ik neem aan dat jullie dit gedaan hebben om eventuele fraude te kunnen voorkomen, bijvoorbeeld wanneer mijn telefoon gestolen zou zijn. Maar om zomaar uit het niets al mijn uitgaande en inkomende oproepen, 3G en overige diensten te blokkeren zonder ook maar enige notificatie vind ik echt geen stijl!

Het is mij nu drie à vier dagen later nog steeds niet gelukt om iemand aan de telefoon te krijgen die mij kan helpen. Steeds werd mij verteld dat ik 1200 moest bellen (wat niet kan), dat ik een email kon sturen (gedaan, maar waar niet op gereageerd wordt), en dat ik ook 24/7 via Facebook de klantenservice kon bereiken (ook niet het geval).
 
Ondertussen ben ik al dagen niet bereikbaar en kan ik zelf niks met een telefoon die stampvol met opties zit, terwijl ik wel de abonnementskosten betaal. De kosten voor het bellen naar 0909-nummers kunnen gewoon afgeschreven worden bij de volgende factuur (zoals altijd!), dus daar is verder geen probleem.
 
Ik ben wel benieuwd wat ik nu moet doen, of dat er eventueel een direct nummer is naar de afdeling die hierover gaat?
 
Ook ben ik wel benieuwd of er nu deblokkeringskosten in rekening worden gebracht.
1 Reactie 1
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Apekool, welkom op het Vodafone forum. Dat klinkt niet goed wat er gebeurd is. Helaas kan ik geen gegevens vragen op he forum dus ik kan het niet voor je nakijken. Heb je de mogelijk om met een vaste lijn te bellen. Je kunt dan contact opnemen met het volgende nummer: +31 6 54 50 01 00. Kun je ook aangeven wanneer je het bericht op de FB pagina geplaatst hebt ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic