Sofie_85

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement geannuleerd, toch afgeschreven

Hallo
Op 23-7-13 telefonisch door vodafone benaderd of ik interesse had in een abonnement waardoor ik mijn maandelijkse kosten lager kon laten uitvallen.
Heb gezegd dat ik de voorwaarden wilde lezen, was geen probleem. Kon altijd binnen 7 dagen na ontvangst van nieuwe sim-kaart annuleren.
Heb NOOIT een sim-kaart dan wel orderbevestiging via mail gehad. GEEN koerier aan de deur en dus ook NERGENS voor getekend.

Nu heeft vodafone op woensdag 7-8 doodleuk zonder waarschuwing mijn prepaid nummer geblokkeerd waardoor ik ONBEREIKBAAR was. Na bellen met Vodafone werd geadviseerd naar de dichtstbijzijnde winkel te gaan en daar een nieuwe sim-kaart te halen. Bovendien wisten ze te vertellen dat ze geen orderbevestiging konden sturen omdat ze geen mailadres hadden, dan weten jullie toch dat ik mijn nieuwe sim-kaart nooit heb ontvangen!!

Op 8-8 is mij telefonisch beloofd dat abonnement geannuleerd zou worden en dat er die week daarop een nieuw prepaidpakket met nieuwe sim-kaart (met nummerbehoud) opgestuurd zou worden.

Wat schetst mijn verbazing, geen nieuwe simkaart ontvangen, navraag bij vodafonewinkel (op 19-8) leert mij dat het niet geannuleerd kan worden omdat bestelling reeds klaar staat (???)

En bovendien is er €16,44 afgeschreven ruim NADAT ik mijn abonnement geannuleerd had.
Kortom jullie sluiten ongevraagd mijn prepaidnummer af, hierdoor heb ik een hoop ellende gehad en nu moet ik voor een abonnement betalen wat door jullie toedoen niet tijdig is geannuleerd.
Bovendien had ik nog €16 prepaid tegoed, dat zou teruggestort worden maar dat is niet gebeurd!
6 Reacties 6
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Sofie, ik kan me voorstellen dat je niet tevreden bent over deze gang van zaken. Ik kan je hier via het forum echter niet mee helpen, het forum is vooral voor algemene vragen en tips&tricks van gebruikers onderling.

Dit moet natuurlijk opgelost worden, maar dat kan het beste via de klantenservice. Mocht je liever niet bellen, dan kun je ook altijd op twitter of facebook een berichtje voor ons achterlaten.
Sofie_85
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En wat als je 45 minuten aan de telefoon hangt en alle medewerkers in gesprek zijn en je geen twitter of facebook hebt.....
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Er is altijd nog de optie e-mail. Gelukkig is de telefonische wachttijd meestal korter dan dat 😉
Chris123456789

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hmm, de optie email ..... da's die optie die alleen werkt voor klanten. Als je de keuze maakt voor mail als niet-klant, krijg je een blanco scherm.....

Al eerder gemeld, maar na 4 weken blijft dit probleem bestaan.....

Waarom gedraagt Vodafone zich niet als een volwassen bedrijf en neemt gewoon zelf contact met deze klant op? Je maakt er als bedrijf een puinzooi van......en de klant moet er maar achteraan jagen......
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Chris, ik heb zojuist het formulier getest (te vinden via http://help.vodafone.nl/app/utils/login_form/redirect/ask ---> nog geen klant optie)

Bij mij werkt het prima (getest in IE, chrome en firefox).
Chris123456789

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Das mooi voor je Bas, maar daar heb ik weinig aan. Met IE werkt het bij mij niet. Speciaal voor jullie dan maar Firefox geinstalleerd, om toch maar te kunnen mailen......
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic